Tuesday, August 2, 2016

kaga kassaite proovida ka v

  • 15 May
  • Margus Meigo
    15/05/2016 22:12
    Margus Meigo
    siis saan endapealt süü ära vähemalt
    vut
    aga äitah praeguseks : )
  • Margus Meigo
    15/05/2016 23:11
    Margus Meigo
    kuid jah ikka kindlasti panen ülesse :p
  • Metsamari Seller
    15/05/2016 23:11
    Metsamari Seller
    sul on täielik õigus seda teha
  • Margus Meigo
    15/05/2016 23:12
    Margus Meigo
    aga Sinu arvamus, otsus selle kohta, et mis teema oli ja kuidas suthud ?
    see nagu olulisem osa
  • Metsamari Seller
    15/05/2016 23:12
    Metsamari Seller
    See mind segama jäigi, see oli nii kaootiline, et kuigi oli häid mõtteid ja huvitavat infot- see oli nii laiali ja kohati arusaamatult sõnastatud, et see läks vormi tõttu kaduma
    Ühel hetkel su inglismaa kogemus..j'ärgmises lõigus hoopis muu teema
    väga raske nii sujuvalt jälgida
    ma ei hakka täpsemat hinnagut andma- ma üldjuhul püüdlen selels suunas, et hinnagutest loobuda, asju lahterdades on kerge ekisda või takerduda mingisse "põhimõtesse"
  • Tuesday
  • Metsamari Seller
    02/08/2016 22:47
    Metsamari Seller
    Sorry, hetkel pole ema oma fb-s
    ma nägin, et sa kirjutasid just talle midagi - aga Ema on magamas
    ta lasi mu korra oma fb-sse
    seega ta pole hetkel sees
  • Margus Meigo
    02/08/2016 22:48
    Margus Meigo
    oih, vabandust
  • Metsamari Seller
    02/08/2016 22:48
    Metsamari Seller
    ei, see arusaadav
    sest ma enamasti ei peaks olema " ema facebookis"
    jka loogiline eeldada, et kui isik on "online" - siis on tegemist ilmselt tema endaga
    lihtsalt igaks juhuks mainisin
  • Margus Meigo
    02/08/2016 22:49
    Margus Meigo
    ei nu mul täna pole kõige ilusma jutuvoog
  • Metsamari Seller
    02/08/2016 22:49
    Metsamari Seller
    ei peagi ju olema alati 100 %
    see oleks ebainimlik ka
  • Margus Meigo
    02/08/2016 22:49
    Margus Meigo
    nu jah, aga sa oma pere, et see pole hullu miskit, peaasi ,et sindennast ei häiri
    mu asjad on avalikud nagunii kõik
  • Metsamari Seller
    02/08/2016 22:50
    Metsamari Seller
    Mind ei häiri enamik asju nagunii kunagi
  • Margus Meigo
    02/08/2016 22:50
  • Metsamari Seller
    02/08/2016 22:50
    Metsamari Seller
    ainult need millel end väga harva häirida lasen
    Ma vaadanud jah - et sul kõik väga avalik
    Lihtsalt naudin õhtut, ja vaatan kuidas erinevad inimesed suhtlevad
  • Metsamari Seller
    02/08/2016 23:12
    Metsamari Seller
    jah
    50 407
    on õige
    oih, vabanust..kirjutasin kogemata enda arust õele
  • Margus Meigo
    02/08/2016 23:13
  • Metsamari Seller
    02/08/2016 23:14
    Metsamari Seller
    saa ka ööloom?
    ja ei maga:D??
  • Margus Meigo
    02/08/2016 23:14
    Margus Meigo
    eip, praegu mitte
    Kirjutad ikka endiselt miskeid huvitavaid asju ülesse?
    kõike mu materiali, kui midagi kasulikku näed., sis võid vabalt kasutada
  • Metsamari Seller
    02/08/2016 23:16
    Metsamari Seller
    ma loen ja kirjtuan iga päev
  • Margus Meigo
    02/08/2016 23:16
  • Metsamari Seller
    02/08/2016 23:16
    Metsamari Seller
    Ma leian iga päev midagi huvitavat, uut, mille üle mõtiskleda
    vahel vaatan meelelga sama asja eri nurga alt- lahe vaadata kuidas inimesed samu asju nii erinevalt tajuvad
  • Margus Meigo
    02/08/2016 23:17
    Margus Meigo
    ma korra õues, vaatan mida öö pakub siis tagasi
  • Metsamari Seller
    02/08/2016 23:17
  • Metsamari Seller
    00:17
    Metsamari Seller
    Ei
    oih - jälle vale aken*
  • Margus Meigo
    01:21
    Margus Meigo
    nautimine on jha, tore asi. VIst, õigel ajal vähemasti.
    Kuid räägime ükskord pikemalt, ma praegu hästi teistsuguses tunnetes ja mõtetes, Sa tirid mul tuure maha muidu liiga leebeks ja siis ma ei saa oma asju valmis :P
    Kuid mone aja pärast võid ühendust ikka võtta, oleks lahe nagunii, just rääkisin seda su empsile ka kunagi
    (või on parem öelda, eeestikeeles, emale, kuidas ilusamini õige ja parem targalt on suures plaanis lõplikus üldkirjakeele mõistmise suund õige, et emsp oleks liiga nicknamelik lisa nimi millel juba nimi on, aga see nagu koerale kutsu öelda kogu aja või pullile kutsikas. Mõni ennast selle nimega üldse ei seosta ka vb, vb on sellise opetuse voi reageeringuga opetusi ja filosoofilisi arusaame pantud oppetekstide vahele nö korval näidetega)
  • Metsamari Seller
    01:22
    Metsamari Seller
    ma ise kutusn teda ka emps vahel
    aga noh, vahet pole väga- ma sain mõttest aru
    aga see kõlas nagu kemps sageli - siis sageli olen kaldunud ütlema "ema"
    Aga okei - ilusat õhtut, tegele oma mõtetega.
  • Margus Meigo
    01:28
    Margus Meigo
    vau, sa lisasid veel erit ihea selguts, vajalikuse tooni juurde
  • Metsamari Seller
    01:29
    Metsamari Seller
    tore- saidki aru, keda silmas pidasin
  • Margus Meigo
    01:30
    Margus Meigo
    kõiki meid
  • Metsamari Seller
    01:31
    Metsamari Seller
    Okei
    ma lasen sul minna, nagu aru sain, sa oled täna oma mõttete järgimise tujus
  • Margus Meigo
    01:31
    Margus Meigo
    nu sa integreerisid ennast ka mu motetesse
    kuid ma oleks pidnaud selle tripaegas lugema jah piiblit hoopis
  • Metsamari Seller
    01:31
    Metsamari Seller
    tripid hetkel?
  • Margus Meigo
    01:31
    Margus Meigo
    mida nüüd varsti prooving, teen vee lpeale suts enne miskit
    ikka
  • Metsamari Seller
    01:32
    Metsamari Seller
    siis sul jah, varsti tegevust
    saad keksenduda
  • Margus Meigo
    01:32
    Margus Meigo
    aga kui tahadkeskenduda koos siis anna aegajalt teada
  • Metsamari Seller
    01:32
    Metsamari Seller
    mida sa silmas pead?
    keksenduda koos?
  • Margus Meigo
    01:33
    Margus Meigo
    jah las ma nüüd mõtlen ka kuidas seda seletadam nagu koos internetis samal ajl mingi teema sees olema vms
    isegi piiblit koos lugeda
    aga siis peab nagu teema selleks ätitud olema, ja arvutis ka muud aknad eemale kuidagi
  • Metsamari Seller
    01:34
    Metsamari Seller
    ma pigem lihtsalt naudin vahel erinevate inimestega suhtlemist
    vaadata erinevaid perspektiive jne
  • Margus Meigo
    01:35
  • Metsamari Seller
    01:35
    Metsamari Seller
    Mul nagu ei ole enamasti vaja " valid amingit kindlat teemat"
    siis on enamasti nagu kunagi oili kooli kirjand
    sa hakakd lõpuks kirjutama, mida arvad, et teine tahab kuulda
    vestlus ei kulge vabalt, sundiamtult - ja seega see poleks loomulik
  • Margus Meigo
    01:43
    Margus Meigo
    hmm vb aga vaest inimesed soovivad lihtsalt rääkida ei tea millest, selle asemel, et kokku leppida, kuidas sellest paremaks saaks
  • Metsamari Seller
    01:43
    Metsamari Seller
    siis vestlus tavalislet kulgeb loomulikult selles suunas
  • Margus Meigo
    01:44
    Margus Meigo
    näed sa neid loomulikke vestlus ipaljuenda ümber, ma tuleks ka siis ligisinna kanti
    kus maailma parandatakse
  • Metsamari Seller
    01:44
    Metsamari Seller
    või kui ei hakak jooksma kohe üldse, siis sunnitud vestlus on enamasti halb mõlemale osapoolele ja neil on targem MITTE, antud teemal suehlda
  • Margus Meigo
    01:44
    Margus Meigo
    või üksteise elu
    hmm, vb see ka suur tõde, kuid miks siisselline turvavöö pandud on
  • Metsamari Seller
    01:44
    Metsamari Seller
    turvavöö?
    ma ei karda suhelda
    aga ma austan ennast ja teist inimest piisavalt, et mitte hakata raiskama kummagi aega mõttetule vaidlusele või tühisele vestlusele, mis ei paku kummalegi poolele midagi
    mõlemal oleks parem oma aega ju millekski paremaks kasutada
    teha midagi, mis on kasulik
  • Margus Meigo
    01:45
    Margus Meigo
    inimestel, et nad võivad lukku minna, kui keegi otsesest maailma parnadusest rääkima hakkab.. tehti laulgi selest., see tavaline ju ... normaalne.. .ja siis peab jokutama ja järgi otama teist kes veeel koostöös ei soovi kaasa vestelda
    ja siis süüdistakse seda ,kes ärritus, et teine kaasa ei tule piisavalt kiiresti, on ju eavõrdne
  • Metsamari Seller
    01:46
    Metsamari Seller
    koostööks ka väga erinevaid viise
  • Margus Meigo
    01:46
    Margus Meigo
    jah ,muidugi on
  • Metsamari Seller
    01:46
    Metsamari Seller
    keegi ei pea alati solvuma, ärrituma
  • Margus Meigo
    01:46
    Margus Meigo
    aga ma räägin lähisuhetest
    mitte naabrimehest
  • Metsamari Seller
    01:47
    Metsamari Seller
    Miks mul on tunne, et sa mõtled mingit veelgi konkreetsemat olukorda?
    mida hetkel silmas pead- millele vihjad
    Pealegi, see mdia sa kirjeldasid- et üks ärritub
    vahel pigem inimesed räägivad eri asjast, või samast asjast erinevalt
    kui sulged ennast " mul on õigus- ma ei kahtle,m et selle isiku jaoks see ongi sellel hetkel 100 % tõde, tema jaoks see ONGI ülim teadmine- miks ta PEAKS kahtlema...
    aga sageli
  • Metsamari Seller
    01:50
    Metsamari Seller
    nii kindla usuga, ta tegelt sulgeb end uute teadmiste ees, võimaluse ees, et ta tegelt VÕIB eksida ( isegi kui ta 100 % kindel, et ta TEAB et tal on õigus)...aga ütleme, et ta ikkagi arvestab - et olukord võib olla muutunud, jätnud midagi kahesilmavahele...seega ta ON avatud uutele võimalustele, võimalustele, et teine näeb olukorda ERINEVALT - mis pole teine tõde, või " eksimine" - lihtsalt erinev vaatepilt, mis on selle isku jaoks samoodi 100 % tõde
  • Margus Meigo
    01:50
  • Metsamari Seller
    01:51
    Metsamari Seller
    alati ei pea minema ärritumiseks/ vaidluseks
  • Margus Meigo
    01:51
    Margus Meigo
    sellise laadia Lepatriin ostis mulle just : )
  • Metsamari Seller
    01:51
    Metsamari Seller
    lihtsalt taibata, et iga üks elab oma maailmas
    see on see sinine led juhe?
    aa...siis see ikka jõudis kohale
    me tellisime selle emaga koos
    Hea pimedas telefoni leida:D
  • Margus Meigo
    01:52
    Margus Meigo
    ma keskendun Su teemale hetke pärast võ homme. või soovid, et praegu, on oluline ?
  • Metsamari Seller
    01:52
    Metsamari Seller
    Keskendu sisi kui ise tahad
  • Margus Meigo
    01:52
    Margus Meigo
    yea see tuus, see tubli mote teil
  • Metsamari Seller
    01:52
    Metsamari Seller
    mina ju ei tea, kuna sinul kõige mugavam sellele keksenduda on
  • Margus Meigo
    01:52
    Margus Meigo
    jeerum mu tahtmine käib TEISTE läbi ju, mitte minu, mis asisee minu tahtmine on
    ma teisest liiki ju
    mul pole minu tahtmine teistest eraldi
  • Metsamari Seller
    01:53
    Metsamari Seller
    ja mul pole vahet, antud olukorras
    keksendu siis, kui sulle sobiv hetk
    ma ei arva, et keegi peaks minu tahtmise alusel lugem, mida mina kirjutan - keskendu sisi kui endale sobib
  • Margus Meigo
    01:55
    Margus Meigo
    nu mis sina endast mõtled, motle kuidas mulle hea on
    kui iga üks endast mõtleb, siis me ei jõua niipea pärale
  • Metsamari Seller
    01:55
    Metsamari Seller
    Ma just jätsin sulle ju VÄGA vabad käed selles osas,
    palun ära anna mulle vastutust enda tegude eest- mida sa võid, või võiks teha
    ma ei mõtle endast htkel
    vastupidi - ma andsin sulle võimaluse, teha asju nii nagu sulle sobib- ILMA omapoolse nõudmiseta
  • Margus Meigo
    01:56
    Margus Meigo
    ma ei tea mida sa räägid, vb sest ma eelmist suurt tekti ei lugeda jõudnud veel, proovin nüüd varsti aru saada, oota natuke
  • Margus Meigo
    01:58
    Margus Meigo
    nu ma ju sellest räägingi, et minupoolne nõue, olukord, oleks ja soov, on olla sedasi, kuidas teistele on vaja, ja siis sa nagu ei tahaks lubada mul ominumoodi olla, vaid hoiad ennast ise nagu eemal aga otseselt teemasse ei astu inimesed, sellest ma rääkisin, et nad saavad kokku, filosofeeerivad, ja siis kui keegi hakkab maialma parandmaisele lähemale jõudma, keegi pidurdab, ja siis hakatakse sedatoetama ja kiitma pigem kes pidurdab. See ju ebaloomulik
  • Metsamari Seller
    01:59
    Metsamari Seller
    Jah, ma saan aru, et SINA ni itunned
    aga Minu jaoks, ...on natuke teine vaatepilt
    Sina tahad, teostada oma tahet läbi teiste, kuna sinu tahe teostub läbi teiste - seega neil pole vahet, kas ma sain õigesti aru?
    Aga antud hetkel - minu TAHE ongi, et sa loed asju OMALE sobival hetkel...mitte siis kui keegi ütleb. Seega see on sama asi
    Mul pole anda sulle mingeid "tingimusi", sind muuta - sest minul pole õigust nõuda, et sa muutuks
    aga ma soovin, et sa ei ütleks mulle, mida mina tunnen - ainult MINA tean, mida ma tunnen ja kuidas seda muuta paremaks
    Nt sinu soov võib olla- et su tahe teostuks läbi teiste - aga mida sa teed, kui sa kohtad teist samasuguse olekuga isikut?
    MÕLEMAD tahavad, et tahe teoustuks läbi teise
    kokkuvõttes mõlemad jäävad ootama- et teine ütleks esimesena midagi - ja miski ei saa lõpuks tehtud
  • Margus Meigo
    02:02
    Margus Meigo
    nende tahe läbi minu ka ju
    ja sinu
    ja teiste
  • Metsamari Seller
    02:03
    Metsamari Seller
    Minu jaoks - kõik on mingil tasandil üks
    seega osa tervikust, on sama mis osa kõigest, kõik on nagunii üks- seega kokkuvõttes POLE vahet- sama suund
    aga pisiasjad- nagu " kas keegi peaks hetkel lugema" - on tolell hetkel ainuüksi NENDE otsustada, sest nemad teavad, mis hetk neil parasjagu on, kas neil hetkel aegakeskendua, mõelda ä või pigem ootavad
    seega ma ei saa ju tulla ütlema- Loe praegu - loe homme..
    nad peavad ise teadama, kuna nenedele hea hetk
  • Margus Meigo
    02:05
    Margus Meigo
    miks ma peaks SULLE ütlema , mida SINA tunned? // seda lugesi nalguses.. aga ok oli miskit muud //
    "aga ma soovin, et sa ei ütleks mulle, mida mina tunnen - ainult MINA tean, mida ma tunnen ja kuidas seda muuta paremaks Nt sinu soov võib olla- et su tahe teostuks läbi teiste - aga mida sa teed, kui sa kohtad teist samasuguse olekuga isikut?" Nu eeldan ,et ta käituks ja sooviks samamoodi, ku ital sama tahe on, kui ei ole, siis arvatvasti vigane ju
  • Margus Meigo
    02:05
    Margus Meigo
    või muud mood ihuvitav või kes teab, aga siis pole enam suhe ja koostöö, ku isee arusaam kaob ära, et teine koos maailma otselt ei paranda koos
  • Metsamari Seller
    02:05
    Metsamari Seller
    jah- aga kumb eksib?
  • Margus Meigo
    02:05
    Margus Meigo
    mis vahet sel on
  • Metsamari Seller
    02:05
    Metsamari Seller
    samas...selles ongi point
    mõlemal võibki olla õigus
    kuigi nende tõed 100 % erinevad
  • Margus Meigo
    02:06
    Margus Meigo
    aa ses osas, see eksib kes eksib, mina võtisn aega ju seda selgitada sulle, voi sina selgitasid mulle või mis moodi see nüüd oli ?
  • Metsamari Seller
    02:06
    Metsamari Seller
    iga isik tajub maailam LÄBI enda- ja oma mõistmise, seega nende jaoks tõde ongi erinev
    seega kui kaks isikut loevad nt sama teksti - nt piiblit
  • Margus Meigo
    02:06
    Margus Meigo
    ei 100% ei saa olla erinevad siis poleks protsentidel ju mõtet
  • Metsamari Seller
    02:06
    Metsamari Seller
    siis mõlemad loevad ERINEVAT raamatut
  • Margus Meigo
    02:06
    Margus Meigo
    erinevad ja mõlemad sada prossa, jeerum ülikoolitarkus:D
  • Metsamari Seller
    02:07
    Metsamari Seller
    ma pole ülikoolis
  • Margus Meigo
    02:07
    Margus Meigo
    )(mei lse kild oli lihulas)
  • Metsamari Seller
    02:07
    Metsamari Seller
    ja ma olen näinud- kuidas sama olukord on kahele isikule sisuliselt VÄGA erinev
  • Margus Meigo
    02:07
    Margus Meigo
    kle paneme oma vestuse üles see väga tuus
  • Metsamari Seller
    02:07
    Metsamari Seller
    mitte "ülikoolitarkus"
    Palun ei
    ma ei soovi, et eravestlused igal pool avalikud on - pealegi - mis mõttega? Siin pole olönud ühtegi huvitavat tõdemust, järeldust...seega seda pole mõtet üles panna
    sisuliselt sa meenutad mulle ühte kuangist "mõistulugu"
    kass ja koer
    ütleme, et need on kaks erinevat isikut
    anname neile samad olukorrad
    kõik tegevused samad
    Koer: Mind toidetakse, minuga mängitakse, - SA PEAD OLEMA JUMAL
  • Metsamari Seller
    02:09
    Metsamari Seller
    Kass_: Mind toidetakse, minuga mängitaklse- MINA pean olema Jumal
    2 eri isendit, kõik samad tegevused- aga ometi 100 % erinev arusaam
  • Margus Meigo
    02:10
    Margus Meigo
    (lisan lõpu hiljem juurde kui mositujutud eriti heaks lahevad)
    mis moodi nad 10% eri isendid on jeerum
    heal juhul10 % on nad erinevad
  • Metsamari Seller
    02:10
    Metsamari Seller
    ma ei öenud 10%
    ma ütlesin et nad on erinevad
  • Margus Meigo
    02:10
    Margus Meigo
    90% sarnased
  • Metsamari Seller
    02:10
    Metsamari Seller
    neil sama olukord
    aga mõlemad TAJUVAD olukorda erinevalt ja seega nende tõdemus ( lõppjäreldus ) väga erinev
    lihtsalöt nn " näide" et kui on täpselt SAMA olukord, siis iga isik tajub ja teeb oma järeldused, mis võibad olla VÄGA erinevad teise samas olukorras olnud isiku järeldustest
  • Margus Meigo
    02:12
    Margus Meigo
    üks on karvane, teine on, yhel neli jalga,teisel, yhel tervad habad, teisel saab ka ollla, üks kakab, teine kakab, + koik muud sarnasuses, sama palju maksasi jms, elavad inimeste läheduses ja mitmed soltuvad ismistest ka samamoodi ja on enim koos inimestega nähtud, ja molemad omavad mingit loomaliini mida loodusest muu loomaga seostatakse, mis samast suur klassist kiskjad peaks olema
  • Metsamari Seller
    02:12
    Metsamari Seller
    see ei tähenda, et kumbki eksiks
  • Margus Meigo
    02:12
    Margus Meigo
    kui ikka üks eksib rohkem ku itiene ,siis ju üks eksib
    selle vastu ei tasu eksida
  • Metsamari Seller
    02:12
    Metsamari Seller
    ei
    ma ei ütle, et kumbki eksib
  • Margus Meigo
    02:12
    Margus Meigo
    ei tas ujah
  • Metsamari Seller
    02:12
    Metsamari Seller
    mõlemal on oma tõde
    lihtsalt
  • Margus Meigo
    02:13
    Margus Meigo
    mis liberaalset jura sa aajad
    ega sa punane pole
  • Metsamari Seller
    02:13
    Metsamari Seller
    Wow,
    sa räägid isikuga, kes ei vaata ega jälgi poliitikat
  • Margus Meigo
    02:13
  • Metsamari Seller
    02:13
    Metsamari Seller
    kes ei kuulu ühtegi fraktsooni
  • Margus Meigo
    02:13
    Margus Meigo
    nu siis sobib punaseks küll
  • Metsamari Seller
    02:13
    Metsamari Seller
    ega järgi kellegi "uiskumusi"
  • Margus Meigo
    02:13
    Margus Meigo
    täpselt
  • Metsamari Seller
    02:13
    Metsamari Seller
    Miks sa mind lahterdad?
  • Margus Meigo
    02:13
    Margus Meigo
    kõlab punase moodi
    ise lahterdasid just, ju
  • Metsamari Seller
    02:14
  • Margus Meigo
    02:14
    Margus Meigo
    terve rea parameetrieid lugesid ette
  • Metsamari Seller
    02:14
    Metsamari Seller
    sina just ütlesid, et ma kõlan punase moodi
    see oli SINU arvamus minu kohta
    mitte minu väide
  • Margus Meigo
    02:14
    Margus Meigo
    jah ma kirjeldasin su lahterdmaise pohjal suurimat eeldatavat gruppi, kes on synnitanud siia ilma selliseid lapsi keda liberaalideks nimetatakse kes ei saa aru ,et on tõde ja vale
  • Metsamari Seller
    02:14
  • Margus Meigo
    02:14
    Margus Meigo
    vajel ja õige
  • Metsamari Seller
    02:15
    Metsamari Seller
    ma ei lahterdanud üldse
    mul tunne, et me hetkel räägime teineteisest mööda
  • Margus Meigo
    02:15
    Margus Meigo
    ära paanitse, ega Sa ei paanitse?
  • Metsamari Seller
    02:15
    Metsamari Seller
    ma olen rahulik
  • Margus Meigo
    02:15
    Margus Meigo
    mudiugi mööda, muidu oleksime nõus ju
  • Metsamari Seller
    02:16
    Metsamari Seller
    ma lihtsalt kergelt segaduses, sest sa tegid mu tekstist järeldused, mida ma isegi ligilähedaselt ei mõelnud
  • Margus Meigo
    02:16
    Margus Meigo
    jah sest sa pole moelnud sellele, kas oled voi mitte
    ega seeei peagi suurele osale punastele pähe tulema, ära isiklikult vota, juhuks kui sa pole
  • Metsamari Seller
    02:16
    Metsamari Seller
    Ma olen ainult mina ise
  • Margus Meigo
    02:17
    Margus Meigo
    aga arusaamad on punastel ka sellised, et ei saada aru mis on hea ja paha, õige ja vale, ja siis kasutatakse isegi valesi sõja taktikaid, mis lihtsalt ei sobi arenenud meestele
  • Metsamari Seller
    02:17
    Metsamari Seller
    ILMA igasuguste tiitlite, ja lahterdusteta- tänan pakkumast
    ma tean mis on õige ja vale
    minu jaoks
    teen südametunde järgi - see ei valeta
  • Margus Meigo
    02:18
    Margus Meigo
    samamoodi punased noored, e isaa aru mis on oige ja vale ja siis nende pärast pääsevad sellsied relvad ja asjad kasutusse, mida nad üldse ise ei soooviks, aga nad ei julge korda adekvaatseks lyya ja sisse vaadata erivatesse kohtadesse, mis maailmas toimub, mis org ootavad järlekasvu ja mida neilteha vaja on
  • Metsamari Seller
    02:18
    Metsamari Seller
    PIGEM seda pidasin silmas
    2 isikut...sama vaadeltrav olukord = erinev maailmapilt
  • Margus Meigo
    02:18
    Margus Meigo
    ja siis eldasid,et minu asi ol ivale?
  • Metsamari Seller
    02:18
  • Margus Meigo
    02:18
    Margus Meigo
    voi miks sa vaidled, et su tode mu omast erinev?
  • Metsamari Seller
    02:18
    Metsamari Seller
    ma eeldasin, et see võis olla ERINEv MINU vaatenurgast
    ma võin samahästi näha asju kellegi teise vaatenurgast
    ma ei öelnud kordagi, et sinu oma oleks vale / õige
    lihtsalt erinev vaade SAMAST olukorrast, aga olukord ISE on ikka samasugune
  • Margus Meigo
    02:19
    Margus Meigo
    on siis sam tõde või ei ole, kui minu idee on teisi aidata sedasi ,et ennast läbi nende aidata lasen, ja siis sina.. kuidagi polnud sellega nõus,et sa seda arvesse peaksid võtma, või see , et ülesid ,et oled samamoodi, aga käitud teistmoodi, või mis moodi mul see viga siis oli ?
  • Metsamari Seller
    02:20
    Metsamari Seller
    ma ei ole kordagi väitnud, et sa eksiks?
    Sinu idee teisi aidata = tore, lase käia
  • Margus Meigo
    02:20
    Margus Meigo
    oled nõus siis jah, et sinust soltub, kas mul läheb hästi või mitte
    voi vaidled ikka vastu ,et mul pole oigus nii moelda
    ja sinul teistmoodi on
  • Metsamari Seller
    02:21
    Metsamari Seller
    Ma usun, et see sõltub eelkõige sinust, kas sul läheb hästi või mitte
    sul on õigus nii mõelda, kui sa tahad- sellega olen nõus
  • Margus Meigo
    02:21
    Margus Meigo
    eldatavasti jah
    aga teistest oleneb see
  • Metsamari Seller
    02:21
    Metsamari Seller
    igal isikul on õigus oma arvamusele
  • Margus Meigo
    02:21
    Margus Meigo
    kuiteisi pole siis ei sa mul hästi minna ju
    siis kogu hästi on suhteline ja mõtetu
  • Metsamari Seller
    02:21
    Metsamari Seller
    ja sinu jaoks see ongi tõsi seega
    selge
  • Margus Meigo
    02:21
    Margus Meigo
    mõtle ise.. kui hästi saab sul minna, ilma nendeta keda tead, nii, et neid poleks
  • Metsamari Seller
    02:21
    Metsamari Seller
    väga hästi
    Minu jaoks maailm - iga isik loob ise oma reaalsust, kujundab eda paremaks,
    introvert vajab üksiolekut
    jne..
    tema parim keskkond
  • Margus Meigo
    02:22
    Margus Meigo
    jaku ienamus nii oleks, kuidas siis püsiks koos see ,et keegi sind räävima ei tuleks ? Et siis politsie toimiks ka sellsies yhskonnas kui nii koik moleks? Ei sellepärast on see motle mis ei saa olla globaalne suurem tode, ku isee mis ma räägin, mis sobib pidevalt
    väga lihtne
    ku imul parem net oeks mis kohe rahaeest otsaei saaks, paneks skaybi video
    paneme korraks v?
  • Metsamari Seller
    02:23
    Metsamari Seller
    kui kõik elaks parema maailma nimel, südame aliusel, austaks teineteist
    siis neid probleeme mida sa kirjeldad- röövimised, politsei sekkumine, poliitika- sõjad- neid poleks olemaski
    mul pole skype
    ega kaamerat...ega mikrofoni
  • Margus Meigo
    02:24
    Margus Meigo
    ja sa pead (võiksid) emale ütlema, et ta (võiks) Tasty Home produkte Laikima
  • Metsamari Seller
    02:24
    Metsamari Seller
    annan talle teada
  • Margus Meigo
    02:25
    Margus Meigo
    saagu kapriisidest üple ,vaadaku mis selles sees on võrreldes muudega, ku isuur tase erinevat nad proovivad, et konkureerida keemiaga
    tsekka enne poest ise üle need
    muidu ütleb sule ni et sa ei tea vastata
    need ainult säästukas vist olemas,
  • Metsamari Seller
    02:25
    Metsamari Seller
    ma usun, et ta ise teab, kas need sobivad talle või ei
  • Margus Meigo
    02:25
    Margus Meigo
    aa ei Maxoima
    ei tea
  • Metsamari Seller
    02:25
    Metsamari Seller
    ma pole kursis mida ta otsib nendest toodetest
    või kas ta üldse vajab neid
    info andsin edasio
  • Margus Meigo
    02:27
    Margus Meigo
    kuid asi seles, et on vaja, MITTE olla selle asja vastu, sest kui ta inimestele SEDA todet ei anna, mis on puhaste herbide segu, siis inimestel nagunii pole soovi 20 eri asja osta ja neid segada enamsutes linnas pole ruuumigi voi raha, ja siis ku inad ei tea, et tasty home on kemikali vaba suht peaaaegu alati, isegi soola ei panda ja üpipart proovitakse peaaegu mitte pana, et rämps toodete ülekaal ei oleks see mis pohoi maitse annab vaid päris maitseained ja vütsid ise
  • Metsamari Seller
    02:28
    Metsamari Seller
    me oleme kasutanud herbaMetsamari enamasti
    ka looduslik ja kemikaalivaba
    see ei tähenda, et keegi selle teise Tasty home vastu oleks
  • Margus Meigo
    02:29
    Margus Meigo
    hinna ja koguse ja segude tugevuse vahe on ikka kodukatel jup maad parmad, 50 senti pakk umbes, 60 gramised voi suuremad, ila msoola ja igast jama raskuseta, inimestelt kes meelega proovivad nii odavaks teha ku isaab, mitte hinda lykata nii paljju ku isaaks et saaks teenida, neil vastupidi, et max odavaima hinnaga mis saab, et nad saaksid edsi turule sisse tulla hea toodetag inimesi myrgist välja viia, nagu päästeteenistus
  • Margus Meigo
    02:30
    Margus Meigo
    sest väga hulle kemikali segusi võib igahetk turuletula, mis märkamatud aju tirpid teevadinimestele.. belaldona dileeriumi yliselgeid reaalsi ja muud iganes, saa pool integreeritult thea.. ku irahavs turvaisi aineid ei opi votma.. ja pruuni suhkrut mispäris jms
  • Metsamari Seller
    02:30
    Metsamari Seller
    No ma märganud jah, et poetoidust enamik rikutud
    saastatud
  • Margus Meigo
    02:32
    Margus Meigo
    ja siis kui on moni mis poroovib miutte olla, siis teeb nii haiget ku ineid lampi ka igonoreeritakse, üöeolevalt
    nagu nende vaev ja proov ja püüdlus poleks midagi muud väärt kui nende teiste oma
    aga nii überekod käituvad vahest
  • Metsamari Seller
    02:33
    Metsamari Seller
    aga see paraku enamasti süsteemi poolt meelega loodud =
    inimesed ostavad kahjulikku saasta= on haiged = haigusi ravitakse = teenid ilgelt raha
    ja paraku neid, kes neid otsuseid teinud on - nende ainus huvi olndu isiklik kasum, mitte üldsuse heaolu
  • Margus Meigo
    02:35
    Margus Meigo
    nii ja kui ma nyyd tylema hakkan kuidas systeem korda teha
  • Metsamari Seller
    02:35
    Metsamari Seller
    õnneks tuleb aina enam välja ka tervisetooteid ja neid orgaanilisemaid asju
  • Margus Meigo
    02:35
    Margus Meigo
    siis enamasti.. mingid teooriad tulevad, mis kohetegema ei saa hakata
    pea iga inimesega
  • Metsamari Seller
    02:36
    Metsamari Seller
    jah- sa tekitad kohe konflikti
    siis
  • Margus Meigo
    02:36
    Margus Meigo
    konfliti ???
    lahendus on koflit?
  • Metsamari Seller
    02:36
    Metsamari Seller
    sinu huvi maail paremaks teha läheb vastuollu nende inimeste sooviga selelga mitte tegeleda, selle pealt ise teenida
    vms
  • Margus Meigo
    02:36
    Margus Meigo
    konflit oli sul ju ytlesid, et systeem tekitab või riik teeb midag`?
    midagi mis sulle ei meeldi? kindel et punane pole v :P
  • Metsamari Seller
    02:36
    Metsamari Seller
    jah, see enamasti ongi siis konflikt sinu ja antud süsteemi vahel
  • Margus Meigo
    02:36
    Margus Meigo
    (nali)
  • Metsamari Seller
    02:37
    Metsamari Seller
    ma ei ole kordagi OMA suhtumist sisse kirjeldanud
    mõtlen nt suhjkrufirmasid
  • Margus Meigo
    02:37
    Margus Meigo
    ei ma räägin ,et sa arvasid, et mingi süsteem teeb neid asju poes sedasi ,et saasta antake, mis süsteeem, kes need on
  • Metsamari Seller
    02:37
    Metsamari Seller
    kes teenivad miljardeid aastas, mürgitades teadlikult inimeste toitu
  • Margus Meigo
    02:37
    Margus Meigo
    motle ikka objektiivselt, voi isikupäraselt, voi minu silmeläbi
    mingi harju keskmine on väga teoeetiline
  • Metsamari Seller
    02:37
    Metsamari Seller
    ja kui keegi läheb ÜTLEMA; et oi..aga teeks tervislikumalt- sisi suure tõenäosusega neid paraku ei kuulata, naerdakse välja
    ma ei ole iial harju keskmine
    ja ma saan aru, et sa ei saa aru, mida mina mõtlen
  • Margus Meigo
    02:38
    Margus Meigo
    nii vaata et siis sa siin teoorjaid jagama ei hakka miks ei saa ja mida keegi teb et ei saaks
    vaid räägime kuidas saab kasvüi , kui muud ei saa
  • Metsamari Seller
    02:38
    Metsamari Seller
    Lihtne- kasvõi hakata teadlikult Ostma neid tooteid, kus on looduslik, levitada infot
    ja juba aitadki seda suunda, mida soovid
  • Margus Meigo
    02:38
    Margus Meigo
    just
    ja miks su ema selle vastu voitleb siis vahest
  • Metsamari Seller
    02:39
    Metsamari Seller
    ta ei võitle
    selle vastu
  • Margus Meigo
    02:39
    Margus Meigo
    Tasty HOme vastu võitles
  • Metsamari Seller
    02:39
    Metsamari Seller
    ütleme et kaks talunikku - mõlemal öko munad jne
  • Margus Meigo
    02:39
    Margus Meigo
    ei soovinud ta selle toote poolt olla
  • Metsamari Seller
    02:39
    Metsamari Seller
    aga talle isiklikult maitsevad osad rohkem
  • Margus Meigo
    02:39
    Margus Meigo
    ja e isoovinud seda toetada
    ega heaks kiiita
    ma ei kysinud mis TALLE maitses
  • Metsamari Seller
    02:39
    Metsamari Seller
    Ma usun, et tal pigem see, et tal alternatiivsed SAMAVÄÄRSED asjad olemas
  • Margus Meigo
    02:39
    Margus Meigo
    ma räägin mis on hea
    ja vajalik
  • Metsamari Seller
    02:40
    Metsamari Seller
    jah - aga teised asjad SAMA head, mis tal juba OLEMAS ON
    ta ei vaja ju ROHKEM
  • Margus Meigo
    02:40
    Margus Meigo
    ja ku isee on sama asi lopuks, siis ka tore
  • Metsamari Seller
    02:40
    Metsamari Seller
    ta ka aastaid otsinud samamoodi üko / orgaanilisi tooteid- mida on juba aastaid kasutandu
    ja teab, et sobivad
  • Margus Meigo
    02:40
    Margus Meigo
    jeerum mis sellest mul kui palju ta rohkem vajab ku ita ei vajagi rohkem , ma räägin ,et teised vajavad ju
  • Metsamari Seller
    02:40
    Metsamari Seller
    see ei tähenda, et ta oleks selel Taste Home vastu
  • Margus Meigo
    02:40
    Margus Meigo
    ja ku ime kaasa ei aita, siis nadei saaa ju
    ja taksitamine takistab teiste head
  • Metsamari Seller
    02:40
    Metsamari Seller
    ta lihtsalt isiklikult EI VAJA seda, tema tähelepanu samasugustel aga teise nime all olevatel ökofirmadel
  • Margus Meigo
    02:41
    Margus Meigo
    jeerum
  • Metsamari Seller
    02:41
    Metsamari Seller
    aga ta alati on valinud öko firmad, orgaanilised tooted
  • Margus Meigo
    02:41
    Margus Meigo
    mis selelst mida TEMA ISIKLIKULT VAJAB.. me RÄÄÄÄGIME MAAILMAST
  • Metsamari Seller
    02:41
    Metsamari Seller
    ja see ei ole antud hetkel erinev
  • Margus Meigo
    02:41
    Margus Meigo
    mitte kellegi isiklikest vajdustest, kiiksudest või mis iganes eelistustest ajutistest
  • Metsamari Seller
    02:41
    Metsamari Seller
    kui kaks asja on sama head
  • Margus Meigo
    02:41
    Margus Meigo
    mis veel olemas on, las olla
  • Metsamari Seller
    02:41
    Metsamari Seller
    on nende efekt maailamle ka ühesugune
  • Margus Meigo
    02:41
    Margus Meigo
    need on er iasjad
    mis tasty honmes
    neid segusi täpselt kellegil pole selliseid
  • Metsamari Seller
    02:42
    Metsamari Seller
    ja samamoodi -ema otsinud AASTAID samamoodi erilisi asju, mida mujal pole
  • Margus Meigo
    02:42
    Margus Meigo
    sellsiesk oplektis, nisuguse hinnaga, eestis myygil
  • Metsamari Seller
    02:42
    Metsamari Seller
    ka orgaanilised, kasulikud
  • Margus Meigo
    02:42
  • Metsamari Seller
    02:42
    Metsamari Seller
    mis tervisele head
    seega ta pole KUIDAGI ju VASTU
  • Margus Meigo
    02:42
    Margus Meigo
    need alles see ja eelmien aast atulid
    mu teada
    imestasin kudias nad poodi sisse said sellsite toodetega sellsie hinaaga.. ja veelgi enam imestasin miks ostekase selle korvalt supermarinosi ja santa asju
    mille värvid ja pakendid ka isegi nii ilusad ja mahutavad polnud , kopaktsed
  • Metsamari Seller
    02:43
    Metsamari Seller
    sest paljud ona paraku harumuse orjad
  • Margus Meigo
    02:43
    Margus Meigo
    nii palju on, tahad ära parandada seda?
    kas see on hea vpi paha su arust, et paraku on ? Kas soovid seda korda teha vüi mis ?
    või mida Sa minuga koos korda teha soovisd?
  • Metsamari Seller
    02:44
    Metsamari Seller
    Ma muudan kõike, mida näen et vajab muutmist
  • Margus Meigo
    02:44
    Margus Meigo
    soovid?
    nii , et ainult muudad. aga millal pidama jääd
  • Metsamari Seller
    02:45
    Metsamari Seller
    ma ei peatu
    liikumine on elu energia
    seisnev roiskub
  • Margus Meigo
    02:45
    Margus Meigo
    ma ei mõelnud kosmiliselt
    keha peab puhaka msaama ja mõnulema, muidu ei saa aru kus oled ja mis teed ja misk
    keha ei austa sind mudi u enam
    ta tahab ka oma
  • Metsamari Seller
    02:46
    Metsamari Seller
    keha vajab muuseas ka liikumist-regulaarselt
  • Margus Meigo
    02:46
    Margus Meigo
    ja sa ise ka seda soovid mida keha soovib
  • Metsamari Seller
    02:46
    Metsamari Seller
    aga jah, palju on vaja kodus olemise aega
  • Margus Meigo
    02:46
    Margus Meigo
    sest see ka parem kui kurnatus
  • Metsamari Seller
    02:46
    Metsamari Seller
    Kui inimene on terve ja teeb enda jaoks üõiget asja- ta ei ole kuirnatud
    kurnatus on märk, et miski on valesti, et ksuagil on energialeke
  • Margus Meigo
    02:47
    Margus Meigo
    iagahtes, ma tene mannapudru veega nedlae nyyd korraks
  • Metsamari Seller
    02:47
    Metsamari Seller
    või blokleering
  • Margus Meigo
    02:47
    Margus Meigo
    motlen kas julgeda void panna voi pigem mitte
  • Metsamari Seller
    02:47
    Metsamari Seller
    kardad võid?
    no, võid moosiga ka süüa - või paljaltr
  • Margus Meigo
    02:48
    Margus Meigo
    nu saad ja tahad korda midagi teha või mitte?
  • Metsamari Seller
    02:48
    Metsamari Seller
    Ma teen iga päev korda asju, mida tahan
  • Margus Meigo
    02:48
    Margus Meigo
    selles ol imu point, et kysin seda inimestelt ja siis nad filofeerivad nagu pasknäärviidikad
  • Metsamari Seller
    02:49
    Metsamari Seller
    ma võiks sinu kohta SAMA väita
    kui aus olla
  • Margus Meigo
    02:49
    Margus Meigo
    jah aita teistel ka teha siis
  • Metsamari Seller
    02:49
    Metsamari Seller
    mul täpselt samapalju arugmente
  • Margus Meigo
    02:49
    Margus Meigo
    ära ole isekas
  • Metsamari Seller
    02:49
    Metsamari Seller
    Ja sinust samamoodi ISEKAS nõuda, et kõik sinu tahte järgi elaks
  • Margus Meigo
    02:49
    Margus Meigo
    ma ei argumenteeri, ma selgitan
  • Metsamari Seller
    02:49
    Metsamari Seller
    sa selelga ei AUSTA teiste elu, nende n'gemust
    ma ei argumenteeri
    ma ütlen, et see TÄPSELT SAMA OLUKORD
  • Margus Meigo
    02:50
    Margus Meigo
    sa kanepit või miskeid kemikale taha d v?
  • Metsamari Seller
    02:50
    Metsamari Seller
    ma Elan IGA päeva, muutes j'ärgmist paremaks, ma pidevalt leian viise kuidas oma elu, sõprade elu parandada
    Kemikaale- kindalsti mitte
    kanepit- ma ei ole iial tundnud vajadust
    Kindlasi lahe kogemus teha paar korda elus
    aga sellest sõltuda- see näitaks, et ma ei mõtle enam ainult oma peaga
    pigem süüa tervislikult, nii et mul pole vaja ravifda haigusi " mida kanepiga ravitakse"
    pigem olla enne juba terve- nii et pole vaja ravidagi
    Ma nõus, et iisk, kellel juba on haigused- kanep / looduslikud ained võivad ravida sõmptomeid
    aga kui inimese tervis sõltuks ainuüksi nende ainete kroonilisest tarvitamisest- siis see märk, et kui inimene VAJAB MIDAGI; ET OLLA TERVE- siis ta on sõltuv sellest
    inim,ene peaks suutma olla terve ja ENNETADA ravi vajamist
    kui ta juba vajab ravi, et tervis niipalju käest ära - lasku käia
    aga sellest ei peaks kroonilselt sõltuma
    see pole loomulik
  • Margus Meigo
    02:54
    Margus Meigo
    (söön mannapudru lopuni )
  • Metsamari Seller
    02:55
    Metsamari Seller
    head isu1
  • Margus Meigo
    02:59
    Margus Meigo
    Sa lase edasi,
    (tead, ei ole piima ega võid voi muud kui vett ja mannat vajagi moosiga pärast
  • Metsamari Seller
    02:59
    Metsamari Seller
    ma ise pole vist 6 aastat mannaputru söönud
  • Margus Meigo
    03:00
    Margus Meigo
    ma looan, et sober mul elektriarve andeks annab
    vama vene piiit ju
  • Metsamari Seller
    03:00
    Metsamari Seller
    aa..need õgardid?
    mis tarbivad mingis E kategoorias?
  • Margus Meigo
    03:00
    Margus Meigo
    oi, Stömberg hoopis
  • Metsamari Seller
    03:01
    Metsamari Seller
    ma ise suht vähe teen pliidil süüa
  • Margus Meigo
    03:01
    Margus Meigo
    made in Finland
  • Metsamari Seller
    03:01
    Metsamari Seller
    aga olemas ta vähemalt on
    kuigi ideaalis võiks selelst kuangi loobuda
  • Margus Meigo
    03:05
    Margus Meigo
    nii ma lähen loen nyyd kas tahtsid peale teha või mitte
  • Metsamari Seller
    03:05
    Metsamari Seller
    kanepit- ei, vähemalt mitte hetkel
    ma ei tunne vajadust hetkel
    pole õige aeg ilmselt
    Pigem hetkel seda meelt, et proovida saada võimalikult tervislikku ja mitmekülgset toitu - et keha oleks vitamiine ja mineraale täis
    siis ei teki ka neid hädasid, mida peaks ravima
  • Margus Meigo
    03:07
    Margus Meigo
    tee seeni koos emaga siis
  • Metsamari Seller
    03:07
    Metsamari Seller
    seda oleks pigem siis vaja- kui juba oleks mingi probleem
    mu emal on neid üldse?
  • Margus Meigo
    03:08
    Margus Meigo
    jeerum miks sa probeelmideni ootad
    ikka neid tuleb ennetada seentega
  • Metsamari Seller
    03:08
  • Margus Meigo
    03:08
    Margus Meigo
    parandada ka jah, saab, kuid parem ennetada
  • Metsamari Seller
    03:08
    Metsamari Seller
    ma arvan, et seened pole AINUS viis neid ennetada
  • Margus Meigo
    03:08
    Margus Meigo
    jeerums
  • Metsamari Seller
    03:08
    Metsamari Seller
    ma usun, wet neet on viis RAVIDA, kui probleem juba ON
  • Margus Meigo
    03:08
    Margus Meigo
    mis vahet see siia puutb mis viis see on
  • Metsamari Seller
    03:08
    Metsamari Seller
    kui inimene toitub tervislikult
    tal POLE vaja
  • Margus Meigo
    03:08
    Margus Meigo
    peasi ,et kättesaadav, odav, käepärast ja tuvaline
    ning toimiv
  • Metsamari Seller
    03:08
    Metsamari Seller
    ükskli LOOM ei tee kanmepit
  • Margus Meigo
    03:08
    Margus Meigo
    peaasi ,et oimiv on
    inimese lom kasutab ju
  • Metsamari Seller
    03:09
    Metsamari Seller
    jah - kui ma saan täpselt sama tulemuse 100 % toidust
    miks ma aVAJAN seeni?
  • Margus Meigo
    03:09
    Margus Meigo
    mida sa ajad et saad ise vaidleb muga siinsele asemel et mu polvepeal istuda ja kuulata mida ma rääägin
  • Metsamari Seller
    03:09
    Metsamari Seller
    ma kuulanb
    sa arvad, et seeni peaks tegema
    et probleeme iial ei tekiksi
  • Margus Meigo
    03:09
    Margus Meigo
    ma räägin ,et seened on head sulle
  • Metsamari Seller
    03:09
    Metsamari Seller
    et tarbida seda regulaarselt nagu vitamiini
    ma saan aru, mida sina ütled
  • Margus Meigo
    03:10
    Margus Meigo
    siis poel vaj siin filosofeerid,aet äkki ilma on parem
  • Metsamari Seller
    03:10
    Metsamari Seller
    ma lihtsalt ei NÕUSU, et seee AINUS VIIS
  • Margus Meigo
    03:10
    Margus Meigo
    mis see siia puutub
  • Metsamari Seller
    03:10
    Metsamari Seller
    ma ei filosofeeri, eti oilma "parem"
    ma lihtsalt ei tunne, et isiklikult vajaksin hetkel seeni
    või et oleks soovi seda hetkel proovida
    ma pole nende vastu
  • Margus Meigo
    03:11
    Margus Meigo
    mis sul viise üle liia, yksteise otsas, et pipsilt valida aega siin
  • Metsamari Seller
    03:11
    Metsamari Seller
    aga ma ei tunne, et need oleks hetkel minu tervise jaoks õige kasutada
  • Margus Meigo
    03:11
    Margus Meigo
    mis nad tervisle teha saavad muud ku head?
    ma ei räägi kärbsessentest ju isegi, mida peaks ka, aga need juba tugevamad tõed... räägin tervpaljakutest, voi mis need olid, sinised mitte punased
    soin korvi ära, polnud hullu
  • Metsamari Seller
    03:12
    Metsamari Seller
    ma ei arvagi et oli
    lase käia kui meeldib
    lihtsalt, mul pole tunnet, et minu keha neid hetkel vajaks
  • Margus Meigo
    03:12
    Margus Meigo
    pärast nädalat aega söömist juba hkkkas kergelt omeama ka sest er iaegade vahel sai oldud ja kohtades juhtunud veidrusi, mul video tõestus ka, et päriselt osadest asjadest
  • Metsamari Seller
    03:13
    Metsamari Seller
    ma saan vitamiine ja asju toidust- keha oskab loomulikult ennast parandda, täiustada kui tal kõik olemas
    ma kusjuures
    ei taha kogu aeg pilve all hõljuda
  • Margus Meigo
    03:13
    Margus Meigo
    mida sa oma kehaga tunda saad, kui SINA saad oma kehaga kontakti ja tunda mida keha vaba siis alles paremini ku iseeni votnmud oled ju
    mille jaoks need siis on
  • Metsamari Seller
    03:13
    Metsamari Seller
    paar korda,m mingi kindla eesmärgiga = JAh
  • Margus Meigo
    03:13
    Margus Meigo
    ega seened pole, et votad neid jasiis korra,s selle pead korda tegewma ka mida nad näitavad
  • Metsamari Seller
    03:13
    Metsamari Seller
    aga kogu aeg, regulaarselt = see oleks ebaloomulik, mu "head mõtted" oleks SÕLTUVAD mingi aine olemasolust
    ja see ei OLE loomulik
  • Margus Meigo
    03:14
    Margus Meigo
    pole motet ette limiteerida totrustee kinniste reeglitega, et "paar korda"
    mis keegi seksi ka otsustaks sedasi ette, kolaks veidralt, kuigi seksi puhul see veel oleks mõistlikum suures plaanis
  • Metsamari Seller
    03:14
    Metsamari Seller
    pole aimugi seksi plaanis
    never tried
  • Margus Meigo
    03:14
    Margus Meigo
    et siis seksid ära paar koreda, et lasped oleks ja siis tripid ülejäänud aja... itte, et seksid tyhja ja ei tripi yldse
    nu jah, vedas sul siis
  • Metsamari Seller
    03:15
    Metsamari Seller
    ja lapsi - isiklikult ei taha
    vähemalt plaanis teadlikult pole
    ma lihtsalt arvan, et iga päev nt , seened EI ole kasulikud enam
  • Margus Meigo
    03:15
    Margus Meigo
    kuid tippinud ka pole, niii et ega see mitte trippimine polegi vb alati hea..
    oot aga kuna Sulselline olukord, .. .aah ei...
    sul väike õde küll nautis täiega
  • Metsamari Seller
    03:15
    Metsamari Seller
    sedaoleks kehale liiga palju - samad ained
    mida mu õde nautis?
  • Margus Meigo
    03:16
    Margus Meigo
    seeni
    meiega
    kuid seda ära yle kellega
  • Metsamari Seller
    03:16
    Metsamari Seller
    ...ja paljud mu sõbrad ka nautinud
  • Margus Meigo
    03:16
  • Metsamari Seller
    03:16
    Metsamari Seller
    ma lihtsalt pole iial isiklikult kokku puutunud nendega nii
    ja pole ka tundnud aktiivsemat huivi / vajadust proovida
  • Margus Meigo
    03:17
    Margus Meigo
    nu jah, lihtsalt alguses arvasin, et need kes puhtadmehest, et neil pole vaja, aga siis motlein ,et su õele sobis ju, järlelikult ikka sobib kõigile
  • Metsamari Seller
    03:17
    Metsamari Seller
    Kui tekiks tunne, et vaja - küll ma teeks
    ma usun et mitte - iga isik erinev
    ma vastupidi hetkel tunnen ju, et mulle pigem EI SOBI
  • Margus Meigo
    03:17
    Margus Meigo
    ega mul ei ole ka, kuid normaalsed inimesedpeksid seda kodus kasvatama hakkkama
  • Metsamari Seller
    03:17
    Metsamari Seller
    ma teeks, kui tunneksin, et vaja
    aga ma ei tunne isegi vajadust
  • Margus Meigo
    03:18
    Margus Meigo
    jajah aga tahad seened eestis siis legaalseks tehsa või mis ?
    kohe praegu
    algust teha sellega?
  • Metsamari Seller
    03:18
    Metsamari Seller
    ausalt- ei
    ei tahaks
  • Margus Meigo
    03:18
    Margus Meigo
    nu näed,
    mis kasu sust on siis
  • Metsamari Seller
    03:18
    Metsamari Seller
    inimesed teevad seda nagunii, kes tahavad
  • Margus Meigo
    03:18
    Margus Meigo
    ei tee ju
    enamused ei tee
  • Metsamari Seller
    03:18
    Metsamari Seller
    Wow, minu kasu on defineeritud selel järgi - milline on minu suhtumine seentrsse?
  • Margus Meigo
    03:19
    Margus Meigo
    ja enamus tahavad
    loomulikult
    see hea mootepuu
  • Metsamari Seller
    03:19
    Metsamari Seller
    ma ei taha seda teha, sest ma tunnen, et seda hetkel ei kasutataks üldsuse huvides
  • Margus Meigo
    03:19
    Margus Meigo
    elementaarne müõõte puu kas inimene on planeedi vääriline või mitte
  • Metsamari Seller
    03:19
    Metsamari Seller
    tekiks palju GMO ja ebapuhtaid töödeldud liike
    mis paraku POLE enam kasulikud
  • Margus Meigo
    03:19
    Margus Meigo
    mis sa oma huvi teistele peale surud
  • Metsamari Seller
    03:19
    Metsamari Seller
    aga on varjatud "tervise ja ajuvitamiinide ja ohutuse maski alla"
  • Margus Meigo
    03:19
    Margus Meigo
    sina ise void ilam jääda alguses, aga mis teisteltaksitad?
  • Metsamari Seller
    03:19
    Metsamari Seller
    aga kui neid iga päev haktaks tegema.- ma ei usu, et see oleks kasulik
    see oleks siis juba sõltuvus
  • Margus Meigo
    03:19
    Margus Meigo
    mis kaasa ei aita sa, et nad saaksid kasutada kes tavad?
    nöe, asi sul un usus, mitte teamdises
    usk on hea, aga siis kui oigeusk on
  • Metsamari Seller
    03:20
    Metsamari Seller
    Vabandust, aga hetkel surud sina OMA huvi minule peale
    minupoolest- kes tahavad- tehku seeni, tehku kanepit
  • Margus Meigo
    03:20
    Margus Meigo
    jah sest sul on valeusk ja mul oige
  • Metsamari Seller
    03:20
    Metsamari Seller
    minu huvi see hetkel pole- mitte aktuaalselt- seega ma ei keela kellelegi nende tegemist
    aga minul pole vajadust toutult seda propageerida
    ei
  • Margus Meigo
    03:21
    Margus Meigo
    siis ma peaks alluma ja laksma valel arvata valet iedasi, voi peaksin aitama teda headusest, kumb on viisakam käitumine, ku iaustad teist ja aidatasoovid ?
  • Metsamari Seller
    03:21
    Metsamari Seller
    ma ei nõusu ka sellega
    Ei, sa eeldad, et MINA pean sulle alluma
  • Margus Meigo
    03:21
    Margus Meigo
    näe ma räägin ,ku isa paar kossi peale teeks, sa poleks nii krmapis
  • Metsamari Seller
    03:21
    Metsamari Seller
    sa ei suuda aksepteerida mõtet, et sulle on Ok ja ÕIGE seeni teha
    mulle mitte
  • Margus Meigo
    03:21
    Margus Meigo
    ja ku iseen ika,siis puht rahuliult votkas
    ja plaaniksime anspile koos kirja juba
    ma just ytlesin ju, et sa ei pea kohe tegema
    muewtseteiste mitte enda pörast
  • Metsamari Seller
    03:22
    Metsamari Seller
    Sa käitud minu suhtes, eeldades, et SINA tead, mis mulle parem
    et sina tead, et sulk täiesti õige
    sa ei ole valmis isegi kaaluma, et MINU eesmärkideks, see pole MULLE parim
  • Margus Meigo
    03:22
    Margus Meigo
    see on ju elementaarne,et temae, mis yksteisele hea on
    isegi kimaliselt
    see lihtne
  • Metsamari Seller
    03:22
    Metsamari Seller
    ma ei tule sulle ütlema, kudias oma elu eklada, mis sulle õüige, sobiub..
    aga ma ei lase sul ka endale öelda, mida MINA pean tegema
    mis mulle õige
    see oleks VASTASTIKUNE austus...aksepteerimine
    see ei ole Mul õigus- sul vale olukord
  • Margus Meigo
    03:23
    Margus Meigo
    lisaks meeldib soe veel koigile rohlkem kui kylm, kuiv rohkem kui märg, toit rohkem kui nälg, vaikusrohkem kui myra, tervislik rohkem kui..
    elemntaarne
  • Metsamari Seller
    03:23
    Metsamari Seller
    mul lihtsalt pole isiklikult mittemingit HUVI hetkel selel teema vastu
    irooniline- ma just istusin jääriietes
    2 h
    ei, alati ei tea
    mis teisele parim on
  • Margus Meigo
    03:23
    Margus Meigo
    ära patra nii palju, ole korra nüus ses osas mis ma räääägin ,vali midagi suvaliselt ,enamus läheb pihta nagunii, ja siis lähme sealt edasi
  • Metsamari Seller
    03:23
    Metsamari Seller
    ekstraver tahab alati head- ta tuleb ALATI seltskonda pakkuma
    sest ta TEAB ju, et KÕIK TAHAVAD seltskonda
    introverdile on see aga ÜLIM ahistamine
    kumbki EI EKSi
    nad lihtsalt tahavad erinevaid asju
    aga kumbki ei saa otsustada- et SINU JAOKS ÕIGE SELTSKOND/ üksiolek
    see on inimesest lähtuv
    mis on TEMA VAJADUS
  • Margus Meigo
    03:25
    Margus Meigo
    jaja endast räägi ja motle TEISTELE mitte mis ja kas sa ise suudad vüõi ulged seeni syya, äära sellepäörast oma keeldu ja hirmu teistelepeale suru, nendel seente kättesaamisele mitte kaasa aidates, isegi oma profiilil sa ei promo seeni ja et seda inimesed tegema peaks, voiks sellestki alustada
  • Metsamari Seller
    03:25
    Metsamari Seller
    M JULGEN SEENI SÜÜA, ma ei keeldu neist põhjimõtteliselt
    ma ütlesin.- kui mul tunne, et mul neiud vaja- ma sööks neid
  • Margus Meigo
    03:25
    Margus Meigo
    jah aga plaanisid ette,et ainult paar korda
    kus siis sedasi sobib
  • Metsamari Seller
    03:25
    Metsamari Seller
    samamoodi sina plaaniks nad mulle ette regulaarseks toiduks..
    seega see sama "vale"
    Sul POLE õigust minu eest neid otsuseid teha
  • Margus Meigo
    03:26
    Margus Meigo
    200 eurot on kott, vaevalt et ma siin reguleerima regulaarset hakkan kui sa nii pirts ka veel oled
  • Metsamari Seller
    03:26
    Metsamari Seller
    ma ei ole teinud mingeid põhimõttelisid plaane
    et mitu korda jne
    ma ei ole pirts
    ma lihtsalt ei tunne, et ma neid HETKEL VAJAKS
  • Margus Meigo
    03:27
    Margus Meigo
    mis Sina SIIA PUUTUD MONEIDL, MA KALLIS INIMENE SAIN JU SELLEST ammu ARU AGA KAS ME VOIKS KESKENDUDA, KUDIAS TEISTELE SEENI SAADA?
    ups käps
  • Metsamari Seller
    03:27
    Metsamari Seller
    Sa keskendu - see on SINU HUVI
  • Margus Meigo
    03:27
    Margus Meigo
    näe
    seda ka ei soovi koos teha
  • Metsamari Seller
    03:27
    Metsamari Seller
    Hetkel sa tahad, et MINA teeks OMA eesmärgiks, seente jagamise
  • Margus Meigo
    03:27
    Margus Meigo
    mida sa siis koos teha sovid?
  • Metsamari Seller
    03:27
  • Margus Meigo
    03:28
    Margus Meigo
    voi julged
  • Metsamari Seller
    03:28
    Metsamari Seller
    sest sa surud mullepeale OMA soove
    oma eesmärki
    see võtaks ära kogu aja, mille ma pühendan loomingule, suhetele
  • Margus Meigo
    03:28
    Margus Meigo
    jeerum suru siis oma soove mulle peale, kui need seksuaalsed just ei ole
  • Metsamari Seller
    03:28
    Metsamari Seller
    kuna minu jaoks see teema on neutraalne- ma ei tunen vajadust sinan aktuaalselt aega pühendada
  • Margus Meigo
    03:29
    Margus Meigo
    nu mille veel jaoks ku siis loomilise, praktilise loomgu jaks neid võtakse kulla naine :D
  • Metsamari Seller
    03:29
    Metsamari Seller
    Me räägime nii teineteisest mööda, et see suht mõttetu vaidlus siin
  • Margus Meigo
    03:29
    Margus Meigo
    vaata seda sillicon valley videot eismest, CNN money lehelt., siis saad aru , seal oppevideo tehtud valitsuse tipppude poolt mis LSD on , riiigijutidele ja tarkadele liidritele
  • Metsamari Seller
    03:29
    Metsamari Seller
    inimene on kõrgem olend -on sulle pähe tulnud, et on isikuid , kes suudavad regulaarselt seda olekut saavutada iga hetk, sundimatult - ILMA KEMIKAALIDE ABITA
  • Margus Meigo
    03:29
    Margus Meigo
    uueajailluminaatidele
    jeeerum siis mida sa jutustad, saavuta siis
  • Metsamari Seller
    03:30
    Metsamari Seller
    Ma ammu seal
  • Margus Meigo
    03:30
    Margus Meigo
    asoo vota mind ka kaasa siis
  • Metsamari Seller
    03:30
    Metsamari Seller
    Ma olen ig päev tunde kooskõlas nende energiatega
  • Margus Meigo
    03:30
    Margus Meigo
    äkki oled liiga kõrgel
  • Metsamari Seller
    03:30
    Metsamari Seller
    vaatan, mida luua, mida muuta
    ja kuidas
  • Margus Meigo
    03:30
    Margus Meigo
    asoo ja mida meie vahelises koostoo osas, saaks paremaks muuta ?
    et me yhe asjagai ahkkama koos saaks, nagu ninimesed, koos töös ?
    voi su leri pohjus miks minuga ei sobi?
  • Metsamari Seller
    03:31
    Metsamari Seller
    mitte segada teineteise elulaadi
  • Margus Meigo
    03:31
    Margus Meigo
    häbened ema vms ?
  • Metsamari Seller
    03:31
    Metsamari Seller
    mitte tulal teiselt midagi nõudma
    Mida sa silmas pead?
    mida ma häbenen oma emast- ma ei tunne eriti häbi.
  • Margus Meigo
    03:31
    Margus Meigo
    et mis sa nagu tagas ihoiad
  • Metsamari Seller
    03:31
    Metsamari Seller
    vastupidi
  • Margus Meigo
    03:31
    Margus Meigo
    et ei juge asuda koostööd tegam, et mingi plokk
  • Metsamari Seller
    03:31
    Metsamari Seller
    ma olen vaba
    ei
  • Margus Meigo
    03:32
    Margus Meigo
    asso osisi hea
  • Metsamari Seller
    03:32
    Metsamari Seller
    ma teen samu asju - ma vaatan, et ma oleks iga päev enda parim võimalik versioon
    ma vaatan, et ma ei segaks teisi - austaksin neid
    ma tean mida ma tahan saVUTADA, KUHU JÕUDA
  • Margus Meigo
    03:33
    Margus Meigo
    just jsut sinust aitab kyll nyyyd räägime meist ka
  • Metsamari Seller
    03:33
    Metsamari Seller
    oih, caps
    sa mõtled " meid" kui kõiki isikuid tervikuna
    ja igaüks peakski alustama ENDAST
  • Margus Meigo
    03:34
    Margus Meigo
    ei sind ja mind alsutuseks ja mied sinna otsa
  • Metsamari Seller
    03:34
    Metsamari Seller
    ainult nii saab kõik tervikuna paremaks muutuda
  • Margus Meigo
    03:34
    Margus Meigo
    jeerum sa endaga hästi alustanud juba seda näha, kuid nagu nüüd võiks teiste juurde suunduda
    siis point ka olemas, mis kenda jaoks endast alsutasid
    võiteiste jaoks
    miks enda joaks endast alsutasid, või teiste jaoks (alustasid)
    et see mote siis ka nagu relaiseerida tuleks
  • Metsamari Seller
    03:35
    Metsamari Seller
    ka teiste jaoks tuleb alustada alati endast
  • Margus Meigo
    03:35
    Margus Meigo
    ja järgmise inimsega hakata peale enda koostööd tegam,a
  • Metsamari Seller
    03:35
    Metsamari Seller
    sa ei saa aidata teisi, kui sa ei tunne ennast
  • Margus Meigo
    03:36
    Margus Meigo
    jajaha, enda onamisest kyll nyyd aeg teisi sügada
  • Metsamari Seller
    03:36
    Metsamari Seller
    mul on sõbranna kellega me iga päev pühendunud samale sihole
  • Margus Meigo
    03:36
    Margus Meigo
    ja aidata
  • Metsamari Seller
    03:36
    Metsamari Seller
    me teeme aktiivselt koostööd
    me aitame teineteist igapäev
  • Margus Meigo
    03:36
    Margus Meigo
    jah jube suur hulk yhiskonnast see yks sõranna kyll
    ja mina ei kolba
    kuigi ma praegu siin ja su sobranna pole
  • Metsamari Seller
    03:36
    Metsamari Seller
    sa oled siis " suur hulk ühiskonda"
  • Margus Meigo
    03:36
    Margus Meigo
    ja vee lräägid ka minuga ,aga selle asemel siin filosofeerime endast
  • Metsamari Seller
    03:37
    Metsamari Seller
    ?
    Ma mõistan, et sa ei mõista mind absoluutselt
  • Margus Meigo
    03:37
    Margus Meigo
    sedas isaab ka vaadata, ku inii kysid
    (yhiskonna osas)
  • Metsamari Seller
    03:37
    Metsamari Seller
    ja see on ka põhjus, miks meil koostöö lihtsalt ei klapiks, miks me takistaks teineteist ja eesmärke
    ühsikonan osas
    me n'eme seda Liialt erinevalt, meie arusaam kuidas sihile jõuda oleks liiga erinev
  • Margus Meigo
    03:37
    Margus Meigo
    jajaha vabadused, võta tee peale suts, siis hakkavad teod ka tulema
  • Metsamari Seller
    03:37
    Metsamari Seller
    ja see on põhjus, mis see EI töötaks
    tegelt
    tead mis
  • Margus Meigo
    03:38
    Margus Meigo
    nu , teed?
  • Metsamari Seller
    03:38
    Metsamari Seller
    ...sa suitsetad iga päev, ma ei kahtle, et sa oled erakordse maailmavaatega isik, kes tahab siiralt head, sa tahad aidata ühjiskonda
    aga anna andeks mees,. sa pole tegelikkuses aastatega MITTE KUHUGI jõudnud ja midagi pole tpohtutult paranendu
  • Margus Meigo
    03:38
    Margus Meigo
    väga harva kahjuks teen tegelt
  • Metsamari Seller
    03:38
    Metsamari Seller
    seega sorry, aga ma ei näe et su meetod töötaks
    ma ei kahtle, et sul on potentsiaali
  • Margus Meigo
    03:39
    Margus Meigo
    sest maailm on sinusuguseid isekaid täis
  • Metsamari Seller
    03:39
    Metsamari Seller
    aga paraku oled sa enamik aega liiga pilves, et seda reliseerida
    ei - ma pole isekas
    ma olen isiksus
  • Margus Meigo
    03:39
  • Metsamari Seller
    03:39
    Metsamari Seller
    sa ei mõista mind lihtsalt
  • Margus Meigo
    03:39
    Margus Meigo
    teretali
    ahahah
  • Metsamari Seller
    03:39
    Metsamari Seller
    sa näed minus isekat kuju kes keeldub koostööst
  • Margus Meigo
    03:39
    Margus Meigo
    keeldud pealegi temeast
  • Metsamari Seller
    03:40
    Metsamari Seller
    eu
    ma ei keeldu millestki
  • Margus Meigo
    03:40
    Margus Meigo
    keeldud inimstele seeni promomast
  • Metsamari Seller
    03:40
    Metsamari Seller
    samuti keeldun ma promomast ka nt sõdu
  • Margus Meigo
    03:40
    Margus Meigo
    keeldud mida iganes proovnud olen paku ise siis välja ming ikoso töö vi ytle otse ku ie isoovi ja mis kei soovi ku isee ka olemas on põhjus, austusest voiks öelda, mida sa jorutad ja filosofeeerid ja silud asja
  • Metsamari Seller
    03:40
    Metsamari Seller
    see täpselt sama hea näide
  • Margus Meigo
    03:40
    Margus Meigo
    niisama
  • Metsamari Seller
    03:41
    Metsamari Seller
    ma pakun, et me ei esitaks teineteisel nõudeid
    ja ei sekkuks teise eluvalikutesse
    see on parim, mida teineteise heaks teha saame
    ma ei silu
    ma ütlen sulle otse
  • Margus Meigo
    03:41
    Margus Meigo
    asoo, ise soja vastane ,aga seeni mis sõdade loptmaisele koige kiiremin ikaasa aitaks, seda keeldud promomast, juba eetelik punane sõjavastane kyll
  • Metsamari Seller
    03:41
    Metsamari Seller
    Hetkel sa oled võtnud põhiomõtte- et kõk peaksid 100 % ajast tegelema ainutl seente promomisega nt
    sorry - ma pigem promon oprgaanilist toitu jne
  • Margus Meigo
    03:42
    Margus Meigo
    umbes nagu promome tervislikku eluviisi aga vahendeid selle kättesaamiseks ei anna ja ei tekita, selline riik, nu kaua võib
    ma räägin et SINA vüiks
    sa är aennast sada prossaseks pea
  • Metsamari Seller
    03:42
    Metsamari Seller
    ei - sõdade lõpetamiseks kõige kiirem viis- olla RAHU poolt
    igal valikul
  • Margus Meigo
    03:42
    Margus Meigo
    amm uenne saja prossa poel vaja promoda enam
    jah ja mis sa arvad kudias inimsed rahu poolt olema peaks hakkama ku inad seeni ei ole isegi votnud, isegi papari kordagi?
    mida nad aru saama peaks mis on vüimali kkuidas
    mingi ruudukesi arvutades v
  • Metsamari Seller
    03:43
    Metsamari Seller
    sest ma tean, et seened ei ole ainus viis olla rahus
  • Margus Meigo
    03:43
    Margus Meigo
    (oot ma teen peale suts veel)
  • Metsamari Seller
    03:43
    Metsamari Seller
    see on vaid kitsas lõik kõikidest valikutest
  • Margus Meigo
    03:43
    Margus Meigo
    (meelea norin)
    jeerum mul subva mis kitsas ja valik ,ahkkkame MILEGAGI pihta
  • Metsamari Seller
    03:44
    Metsamari Seller
    selleks on miljoneid muid viise, et olla rahus - olla sõbralik, teisi austada, neid mõista
    kõik see loob rahu
  • Margus Meigo
    03:44
    Margus Meigo
    voi jatan su motlema siia ja ku välja motled siis helista mule voi smsi
    5229041
  • Metsamari Seller
    03:44
    Metsamari Seller
    see rahu ei ole sültuv kas isik teeb ei tee seeni
  • Margus Meigo
    03:44
  • Metsamari Seller
    03:44
    Metsamari Seller
    ei ole
    rahu ei ole oma olemuselt sõltuv millegi olemasolust
  • Margus Meigo
    03:45
    Margus Meigo
    kui arusaama oled hakanud mis on, siis anna teada
    voi kui moni muu idee tuleb mida koos teha voiks
  • Metsamari Seller
    03:45
    Metsamari Seller
    Mul pole mõtet
    su aega raisata
    me jääme siinkohal ilmselt pikaks ajaks eriarvamusle, sa tunned, et sa tead et sul täiesti õigus ja mina eksin
    ja ma saan sellest aru
    aga sa pole isegi valmis kaaluma, et on võimalus, et ma nägin midagi, mida sina ei ole märganud
    et minu valikud, ei VÄLISTA ega ole kuidagi sinu omade vastu - tulemused on samad
    lihtsalt lahendusvariandid oleks erinevad
    sinujaoks ainus õige misioon hetkel tundub olevat psühootikumide tarvitamine
    mina tean, et kuigi see on 1 variant, siis selleks on ka sadu eri viise...ja olen keksnedunud pigem neile
    ma EI välista sinu varianti, aga mu tähelepanu pigem nendel teistel alternatiividel
    sisuliselt...sa oled võtnud seisukoha - kui sa pole mu poolt siis sa oled mu vastu
    ma ei ole su vastu - aga ma ei ole ka aktiivselt " Jess, see on AINUÕIGE lahendus"
    ma näen mitut lahendust, millele pigem oma tähelepanu pööran
    Kui sina näed rahu saamiseks ja tervislikuks ühsikonnaks vaid 1 viisi - kõik tarbivad psühootikume
    siis mina näen ühiskonda, kus inimesed elavad harmoonias loodusega, see võib sisaldada psühootikume, aga ei pruugi - on ka teisi alternatiivseid valikuid, kust iga isik saaks valida endale sobivaima meetodi
    Mul on kahju, et sa oled valinud vaid ühe kitsa valdkonna, ja hoiad kinni 1 kinnisideest- vaatamata, kas on ka TEISI lahendusi
    mis ei oloe kuidagi vastuolus su esimese huviga- seentega
    Sinu jaoks tundub kõik olevat - koostöö
    Ma näen, et isikud saavad ka individuaalselt liikuda sama eesmärgini - muuta maailma paremaks
    isegi kui nende vahendid ja meetodid on erinevad
  • Metsamari Seller
    04:04
    Metsamari Seller
    Miks me ei võiks lihtsalt niipalju teineteist austada, et leppida kokku, et me mõlemad tahame paremat maailma- kuid meil on lihtsalt erinevad meetodid sinan jõudmiseks.
  • Margus Meigo
    04:05
    Margus Meigo
    jeerum, see oleks veider ju kuiyks halvemat tahaks, mis ma siis sedasi nii pikalt ilsut räägiks yldse
    ja ku isarnased oelks, siis ka ju me ei seletaks niis selle yle kaua
  • Metsamari Seller
    04:06
  • Margus Meigo
    04:06
    Margus Meigo
    need allalaetavad ka neil, kui sisse logid, facebooki kotoa saab ka logida
    et temal on palju huvitvsamaid laule, osad päris head edasiviimsieks ka, kuigi, ega ma ei arva, et need puhtadja ideaalsed koik on
    kuis suures plaanis head
  • Metsamari Seller
    04:07
    Metsamari Seller
    mulle meeldib see alguse meloodia
    Ma seda laulu vist isegi varem kuulnud- sa tartus ei lasknud seda, kui ma viimati käsin
    aa- lasid küll:D
    Kuigi - ma pean sulle siinkohal ilusat õhtut soovima
    hommikul paraku kindlal ajal äratus- ja oleks tark tänaseks magama minna
    Ilusat õhtut.
  • Margus Meigo
    04:17
    Margus Meigo
    Ilusat ka Sulle
    kuid jätkame seda veel teinekord
    kuigi ma peaks su smsi ootam teglt
    kuula laul uka
  • Metsamari Seller
    04:18
    Metsamari Seller
    kuulasin seda laulu
  • Margus Meigo
    04:18
    Margus Meigo
    kudias meeldis
    paneme koos korraga mängima
  • Metsamari Seller
    04:18
    Metsamari Seller
    aga ma hetkel taipasin - et ma leon sama lauset juba 10 korda- ja mul poel isegi aimu, kas see eesti või inglise keeles- siis leidisn, et areg magama minna
  • Margus Meigo
    04:18
    Margus Meigo
    siis tripime korrag koos enne magamist
    icc
  • Metsamari Seller
    04:18
    Metsamari Seller
    mul juba arvuti kinni
  • Margus Meigo
    04:19
  • Metsamari Seller
    04:19
    Metsamari Seller
    mobla kaudu veel trükin
  • Margus Meigo
    04:19
    Margus Meigo
    nu siis teme seda muud korrad
  • Metsamari Seller
    04:19
    Metsamari Seller
    Okei - ma kaon
  • Margus Meigo
    04:19
    Margus Meigo
    ära päris ära kao
  • Metsamari Seller
    04:19
  • Margus Meigo
    04:19
    Margus Meigo
    näeme

No comments:

Post a Comment

Comment all the missing comments : )

Seriously.. we like . )
Lase aga tulla!

Margus