Wednesday, June 7, 2017

Tulnukad, ametlik, skype, NASA, andres kullo, sander viirma, hull, valitsus,


Ametliku ausat "#tulnukad on maal" tunnistust tunnustatut miljardnärilt-teadlaselt märkas-id #Eesti meedias ?

LikeShow More Reactions
Comment


Margus Meigo (mitte see Marilyn'i lugu, mitte mingi teooria, vaid inimeselt kes ütles, et ta teadaolevalt maapeal kõigerohkem selle kõige uuringuks resursse investeerinud, teadusagentuuridega valitsuste kõrgemates astmetes koostöödanud, et lisaks oma vanemate tunnistustele kes ammu veendunud olid ise otse nähes... ta teab igasuguse kahtluseta öelda, et nad meie seas...

Muidugi kui selle vanainimese, tunnustatud jõuka inimese sõnu mitte uskuda, arvata, et see tema agenda on, kuidagi sõjatõõstuse manipuleerimiseks ja kommunistide hirmutamiseks... siis nu ka see on hea teooria, täitsa võimalik, isegi siis kui eelnev tõsi on

Kuigi ta ise suht sõjaasjade vastane oli jutu ja raamatute järgi..
kuid jah.. huvitav, kes märkas, millegi pärast selle artikli alla polnud isegi inimese nime kirjutantud, kes selle toimetas,
kuid leidsin loo video koopia, konservatiivsest austatud, hinnatud kanaada uudiste saatest (60 minutes), kus ta sõnasõnalt ütleski seda mida lehes meil tõlgiti... seega polnud ka meie enda meedia väljamõeldis.
Margus Meigo
Margus Meigo muidugi me mõttes tulonarid on ka lisaks muule kõrgem kristlik jõud kes siin inimeis kasvatab, kuid eks ka neid võib olla mitmesuguseid kui arvestada, et inimesed ja siin maal toimuv on lihtne peegeldus väiksemas skaalas selgitamaks mis kõikidel muudel tasanditel toimub ja mis olemas on (mõttemallid, tehnoloogiad, tegevused, emotsioonid, intriigid ja reeglid, tabud ning väärtused ).

Selgitaks mitmeid käitumusi ja arenguid, ja nagu Hillary ütles "vaevalt, et inimesed köögis igavusest nii suurt hulka juhtumeid välja mõtleks"
· Reply ·
2
·

// Küsimus pole mis on, vaid miks need kes ... kes eriti vastased,uskumatud, kriitilised, teaduse ajuga.. miks nad Tõsiselt võetava telekanali peale, ei suuda reageerida, tõsiselt, ega isegi huvi üles näidata, et selline info kui tõsi, et eetris, siis väga imelik, et miks,
soov, vestlust arendada kõrgemale tasemele, kui, et:
"
80 aastane tehnika teadlane sooviks raha kokku küfeldada ja siis valetas ning võttis pettis kogu kanaada targemad pead ka ära riigi jaamas ja ausad konservatiivid, et nad selle pettuse ausasse saatesse paneks...
saatesse, mis < ei vaja reklaami >
",
et tark inimene, suurte rahadega, valitsustele tõõtaja ja ausas telejaamas, nagu ETV ennemuiste,
ja siis hakkab tunuka pettust nende arust ajama.. ja see ei tekita huvi isegi, et seda uurida?


Comments
Raimond Hull Bibikov
Raimond Hull Bibikov Mina olengi marslane ;-)

WowShow More Reactions
· Reply ·
1
· Yesterday at 15:39
Margus Meigo
Margus Meigo peaasi, et integreerud siinsete arusaamade järgi
Margus Meigo
Margus Meigo uudist märkasid muidu või ei?
Mis arvad miks nad seda promovad?
Raimond Hull Bibikov
Raimond Hull Bibikov Margus Meigo see on ju suht võimatu sest reaalselt pole ühtset arusaamist inimestel mitte millegist
Margus Meigo
Margus Meigo Minul küll on reaalseid arusaame päris mitmest asjast,
see luul, et inimestel pole mitte millegist arusaame, on kommunistidelt, et uuel ajal mis iganes milleks iganes väänata, see ohtlik accultistlik usk, mustade inimvaenulike maailmade oma, ja sellesse pole vaja jääda sest siis ei saa elulõpuni rahu ega edumeelsuse tunnet, ega ka neid asju tehtud teadlikult mida vaja teha oleks siin.

Kas Sul ei ole reaalset arusaama, et pead potile oma keha viima, muidu püksilastes kuuaega järjest mädaneb taguots küljest ära?
Lisaks teistele kes liigikaaslaseks end nimetavad, tekitab see suurt ebameeldivust.
On sul selline arusaam, kindel teadmine, veendumus ja usk, mida kindlalt oma lapsele võid edasi õpetada, seda tema peal temalt küsimatta rakendada teades, et see talle hea on või puudub sul see üks paljudest kindlatest teadmistest mis meil siin inimestena jagada on ?


· Reply · 22 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo see millise informatsiooni või asja tarvis sinu väljaheidet kasutatakse nähtamatude infovõrkude poolt, on juba iseasi, lisaks on päris kindel, et inimene ei näe paremini kui talle liiva silma kallata ja suht enamus liigist ei saa keskenduda matemaatika ülesannetele kui munadesse elektrilöök anda.

Eelmise näite täpsustus eeliseks võib veel lisada "inimene kes sööb peab väljutama..."
Kui Sul veel vaja asju teada on, mis on päris kindlad, siis anna teada.

(nu vähemasti meil maal, mine tea kudias marsil..)


· Reply · 22 hrs · Edited
Raimond Hull Bibikov
Raimond Hull Bibikov Margus Meigo tee endale kõigepealt selgeks mis on kommunism :) võis siis kommunist.Sa kasutad seda terminit nii palju aga tegelikuses sa ei tea mis see on (ja wiki ei anna vastust sellele) sest reaalselt pole kuskil kommunismi olnud riikides väikestes grupides on seda loomulikult esinenud ajaloo vältel aga mitte teadlikult kommunismi nime all :)


· Reply · 22 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Raimond Hull Bibikov tead väga hästi mida selle nime all mõtlen ja seda selgitanud ka sulle, kuid ära nüüd liberaalse kommunistliku manöövrina seda teemat mujale vii, et vastusest eemale viilida, vaid vasta ikka seda mis on küsitud,

Kuid siis korra veel selgemalt, et mitte samasse jälgedesse astuda, teemat eemale viies:
kommunist on Looja (looduse, lootuse) vastane rooma-impeerialiku tulnukaliikide mass agendas teadlikult või teadmatult osalev kes järgib loodustraditsioonidest eemale viivaid ideaalne mille tulem on enamasti kaasa aitamine inimliigi süstematiseeritud orjastamisele läbi inimeste endi vabatahliku tegevuse.
(LISA)
tegevuse, mis on enamasti naturaalsete elutingimustega vastuolus, eirab loodusele allumist, kuid samas panevad suurt rõhku kas siis organiseeritud süstematiseeritud tootmisele kasutades inimest bilooogilise masinaosana või hoides inimeste gruppe suurtes emotsioonilistes vaevustes läbi vaesuse ja õpitud saamatuse. Mõlemal tegevusel on muidugi teine tegelik pool, lisaks sellele, et oma kätega nad seda maad hävitada ei saa nii edukalt kui meie enda käteläbi (seisundisse kus inimesed omakorda vabatahtlikult ise suuremat kontrolli nõuavad enda orjastamiseks ja organiseerimiseks) kuid selle kogu töö ja vaeva tegelikum tagataust lisaks mineraalide kogumisele, erladamisele ja väekristallide ning pühakohtade hävitamisele, et nad sügavamale saaks sisse tungida uutesse tasemetesse meie hinge ja aega, on see asi neil, et nad samal ajal kogu seda teatrit mida tööks ja tegevuseks kutsutakse, kasutavad energia pumpamiseks, ja inimeste päitsetes hoidmiseks, relvadena, et neid mis iganes tegevuse peale saaks suunata kui vaja. Muidugi veel hybriidide tegemine jms, mille hõlbustamiseks mass mastaapides on vaja moraalid lõdvestada ja vanad kaitsemehanismid eemadada, et mitmel eri tasemel naistele meeste läbi ligi saada jms. Ka meeste vajaliku seemet, läbi ülevõetud naiste kätte saada oma aretamiste jaoks, kuid need aretamised ,on juba muul tasemel, avalikud inimlaborid mida siin avalikustama hakatakse ehk tulevikus, kui enesekindlamaks muutuvad, on naljategu nende suurtööstuste kõrval, kes nii söögiks kui muuks meid muudes aegruumides toodavad.

See tagasihoidlik kirjeldus, kuid mastaabid on palju sügavamd ja suuremad, tavalise kommunistist nooruki sees saab olla ka igahetk mingi muu vaim ja kontroller, võib ju veel eri klassidesse ja gruppidesse liigitada seda kõike, kuid milleks, lihtsam nõustuda, kõigile tundutd viimase aja suurima ühise nimetajaga, sellised tegevused ja tegelased, ehk siis kommunism, võib ju öelda ka roomalsed, kui see annaks neile liialt au ja fokuseeriks keskme ainult ühte aega, igaüks saab aru, et kommunism ja satanism on sama asi, seega ilma suurtkurja nimetamata ning ilma relgiooni uskudesse sattumatta, kasutan seda väljendit ühise nimetajaga kõikide ideaalide ja ideoloogiate ja tegevuste ja olendite kohta, kes alluvad lõpkokkuvõttes samade tulemitega tulnukatele
tulnukas muidugi pehme nimetus, asja tegelikule olemusele.

questions ?


· Reply · 21 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Kuid kas sa siis said informatsiooni kindlust nüüd, et ON asjad mis on kindlad ja on asjad mis on Teada,
lisaks sellele, et on hea, lõhnav ja ilus jms.. ?


· Reply · 21 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Muidugi Sinul oma arusaam kommuasjadest, selgita oma sõnadega, ehk osakd


· Reply · 21 hrs
Sander Viirma
Sander Viirma Raimond Hull Bibikov ELU24 pole allikas...


· Reply · 15 hrs
Raimond Hull Bibikov
Raimond Hull Bibikov Sander Viirma kes ütles et on :) ja kas peab olema ? luuludele saabki vastata ainult luuludega ;)


· Reply · 10 hrs
Sander Viirma
Sander Viirma Raimond Hull Bibikov Niisama tulid siia trollima siis redditi uks on koridorist alla ja vasakule


· Reply · 10 hrs
Raimond Hull Bibikov

LikeShow More Reactions
· Reply · 10 hrs
Sander Viirma
Sander Viirma Raimond Hull Bibikov Kas ma paistan netitrollima moodivälja? Sa ise just ütlesid, et tuled teise inimese postituse alla plõksima luuludega, tekib küsimus, et mis see sulle head annab. Kui ei koti siis ära loe ja eemalda jälgimise alt lihtne

LikeShow More Reactions
· Reply ·
1
· 10 hrs
Raimond Hull Bibikov
Raimond Hull Bibikov Sander Viirma jah paistad :) kõik asjad tekitavad küsimusi mõnele rohkem teisele vähem kaasa arvatud luulud.Keda ma jälgin või mitte pole kindlasti sinu asi mis puudtab PLÕKSIMISSE siis pole ma lisanud siia ühtegi audio faili nii et teil noormees on ka vist luulud :):):)


· Reply · 10 hrs
Sander Viirma
Sander Viirma Klaviatuurihiirodega ongi vaja langeda nendega samale tasemele, sõnavarast neil vajaka ja aru ei saa millest jutki on... Palun eemalda oma geenid sellelt maalt...


· Reply · 8 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Sander Viirma polegi isegi vaja nii kramilt, kuigi, kuna vastas, et ta Marslane.. ega siis soovitus tõepoolest asjakohane, sest ükskõik kui palju osad tulnukaliigid proovivad, ennast kasvõi sepaks või maameheks maskeerides, neil jääb ikkagi see põhipoint arusaamatuks, miks nad maal on ja see rahulolematus uuesti nagu puhastamatta bakter uuesti ajaloos esile tuleb... seega jah, geeni puhastus, pealeseda kui tehtud mis tehtud tundus vaja olema, võib asjakohane soovitus suures plaanis olla


· Reply · 8 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Raimond Hull Bibikov
Kuid tõega on sedasi.. et mida iganes Sa vastad, mis iganes põhjustel, see lisab kogu asjale ainult väärtust juurde.
Seega ära tegelikult muretse ja siiralt jätka samas suunas, küll me kõik kuiidagimoodi kohale jõuame kuhu vaja.
Loodan, et Sa ei pahanda, et Sind selleks milleks vaja kasutan, kasutan seda mis/kes käepärast...

Mis aga luuludesse puutub, siis mismoodi mu algne postitus luuludega seotud oli?

See artikkel mida pakkusid, polnud see mida silmaspidasin, kuigi selle loo sisu ka tuttav ammu, seda vene televisiooniski aastaid tagasi ketratud, miskid vene ametnikud ise sõjaväe positsioonilt asja tõdesid, või olid need usa omad... vana lugu, pole täpselt meeles, kuid ju nad mõlemad (ja ju mõlemal saab ka olla tehnoloogiaid mis midagi sellist vast teeb, lihtsamal tasemel)


· Reply · 8 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo ja ausalt, isiklikult mulle enamaltjaolt on Su vastused meeldivalt muhelema pannud, alguses võtsin ka esimese hooga tõsisemalt, nüüd lihtsalt ootan huviga, kuhumaani välja jõuad ja õnneks ise linke postitad mida ma ise nii kärmelt ei teeks.. seega see tore,
kuid korra veel jah, see polnud see link millest rääkisin (kui seda selles mõttes postitasid)
Mis järgmine kõige tõesem postitus tundub olema, mis silma on jäänud selle osas, mis mõtlema paneb... et
"kui tema juba nii räägib.. siis miks..."

nii reporter oli tõsine kes seda linti võttis,
nii saade kes seda edastas oli tõsine
nii maa poliitiliselt kui ka see telekanal oli tõsine ja usaldusväärselt hinnatud üle ilma,
kui ka eelkõige inimene ise, kes enda sõnul on rohkem kui keegi teine raha kogu selle fenomeny uuringule investeerinud, lisaks sellele, et ta vanematel kogemusi ja lähedalt nägemisi olnud.


· Reply · 8 hrs
Raimond Hull Bibikov
Raimond Hull Bibikov Sul pole vaja kuhugi langeda:-)sul pikk tee tõusta Sander Viirma.Ükski inimene kelle IQ on kõrgem kui ta kinga nr ei saa võtta elu24 "artiklit " tõsiselt või siis tõepähe.Mis geenide eemaldamisse puutub siis tõsti ma teeks seda kui meie planeedil enamus oleks sinu sarnased aga "jumal"tänatud et ei ole nii et mu geenid jäävad siia planeedile ikka väga pikaks ajaks:-) mis seda elu24 linki puudutab siis see oli nali (mitte just kõige parem )aga selle postitusega samaväärne


· Reply · 8 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Raimond Hull Bibikov Raimund raimund... mis ta selle elu24 kommentaari all ehk mõtles, et SEE pole ALG SOURCE...
Ega selleks peab ju loogika puudus päris suur olema, arusaamaks mitte, peale ühekordset seletust,
et kui on mingi juhtum X
ja siis on ültuntud pläraajakiri kes pastakast lugusi imeb B
ja siis B paneb oma lehe täitmiseks, loo X oma lehele,
ega see siis kuidagi X i olemust ei kõiguta ega fakte,
muude inimeste peas kui nende,
kes ei viitsi Alg Allikat üles otsida, muude kui nende peas, kes usuvad elu24 kui algallikana, muude kui nende kes aru ei saa kuidas lugusi "maetakse" ja neilt usutavust eeemaldatakse (nimelt meelega hoitakse töös tulnarite jms kommarite poolt plära ajakirju, ja kui vaja mingile loole halba mainet on, et seda ei usutaks, siis see lugu pannakse sinna lehte... see nii elementaarne tehnoloogia, selleks pole rohkem kui 7 klassi vaja, et arusaada). Ja mul on vähemalt 7 pool.
Seega asi väga lihtsalt arusaadev.

Samamoodi kommunistid teevad muude teiste silmis väärarengulistega, kelle külge inimesi ja tutvusi kleebitakse, et siis nende väärtust kõigutada nende silmis kes ei suvatse rohkem kui paar astet laiali ja sügavale sidemeid ja juhtumeid läbi mõelda enne oma peas arvamusele tulemist (korra kui adekvaatselt oled algstrutuuri selgemaks saanud, siis see automaatselt käib, samamoodi nagu sa tead igakord, et lumi on külm, ilma, et seda katsuma peaksid ... kuigi kindluse mõttes ikka aegajalt katsud ja katsuda vaja...)


· Reply · 7 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo energeetiliselt muidugi isenesest juba loole "väärinformatsioon" külge jäääb tundub, kui see sopaajakirja panna., Kuid samas, teisipidi vaadates, sopakad on just need, ainukesed, läbi kelle omakorda avalikuseni turvaliselt sellised lood jõuavad, mis muidu inimeste teadvusesse ei jõuaksi... siin topelt mäng käib...
sest keegi elu24 ja TheSun i jms ründama ju ei hakka MIDAIGANES nad kirjutavad, kui nad just otseselt praktilisele tegevusele kedagi ei kutsu... koos juhtnööridega...
seega nad saavad lekitada sopa sees mida iganes ja kui tulevad mehed mundris oma marki tegema, et miks riikliku saladusi lekitati, siis nad jäävad süüta uskudes, nende muu resumee arvelt, et see järjekordne imetud lugu nende oma reporterite poolt on, kellel tööks mida iganes netist üles otsida ja edasi kajastada reklaamide tarvis... et siis kogematta jõusdis minig info ka sinna.. mis teha mis teha...

nii see elu käib, asjade mitu külge, mitu funktsiooni.,

Muidugi see tehnoloogia ehk.. ehk saan rahastust mis kogu selle probleemi lahendaks.. eks näis.. ehk piisabv mul sellest kõvasti mõtlemisest.. .. mingid alged juba kuskilt tekkisid ja loodi... ehk ma ei peagi ise neid tegema, vaid piisab sõnumi kättesaamises,t edasi uskumisest ja siis need kes adekvaatsemad, neile see info edasi jõuab ja kodeerivad valmis... asja mis kogu maailma uudiste mure ära lahendaks


· Reply · 7 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Ühesõnaga kes peab siis olema Sinule see inimene, lipsumees või kes iganes, kelle juttu sa usuksid, kelle jutupeale mõtleksid,
ei piisa, et suurte haridustega, ühiskonnas hinnatud inimesed, suurte rahadega (mida segase peaga eriti palju kokku ei aja, eriti tehnoloogisa vallas.... raha osas trumbi sugustel muidugi eelis, neil varjutagused jõud kes teemat ajavad ja tema eest neid asju ajavad mille väline kujund ja vimpel ta on, sest esiteks keegi ju peab olema ja kui on see kes on sellise diiliga nõus, et saab miljokat mängida.. ja oskab näidelda ka nagu ta tõsieluteleseriaalide näitlejana oskab.. siis miks mitte... olek tal piisavalt kentsakas , et müüb)


· Reply · 7 hrs
Raimond Hull Bibikov
Raimond Hull Bibikov Margus Margus Meigo on inimesed kes usuvad et nad on Napolionid:-) see ei tee veel neist Napolioni.Loomulikult ma ei saa sulle ette kirjutada mida sa uskuma pead see sul oma valik samas on minu valik vahest selle üle nalja visata.


· Reply · 7 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo see napolioni asi siia ei puut uasjasse, miks Sa veendunult hullumeelsena klappe endal peas hoiad ja pimesi nurka edasi vahid?
Ma ei räägi OMA uskumustest,
ma räägin, et mida TEAVAD, milles on VEENDUNUD, ja mida USUVAD (sest nad on uurinud ja tõsiselt tööd sellel alal teinud) erinevad maailma uhtivad tegelased, sõjaväe kui tehnoloogia tippudest, .... kui paljudest neist kes usuvad, et nad on napolionid sul hinnatud sõjaväelaste või tehnika gurudena maailma asju reaalselt ajavad?
Ma räägin REAALSETEST, haritud, austatud inimestest, kes REAALSELT suuremaid asju ajavad maailmas, kui enamus inimesi keda me elus kohtame.
Nendest räägin ma, mitte mingitest "napolionidest"

ei sobi sulle ei sõjaväelased kes hinnatud, ei teadlased ega muusikud, kirjanikud ega arstid ?
Ei ausad poliitikud ega ... küsimnus oli sinu hullumeelsuses., et mis Su piir on, et Sa alles siis uskuma hakkad kui ETV asja näitab?
Või siis kui ema räägib? Või siis kui õuele maanduma peaksid nad ja sul üle puupaku kõhuli käsivad visata... ja nu kuna sa siis pole joont pidanud mida uskuda ja mis liigile alluda tasub või ei tasu.. siis marslase (pigem roomlase) loomusena, kes alluvad aotomaatselt absoluutsele tugevaimale, austusega.,.. siis jah, võivad tagajärjed kurvad olla


· Reply · 7 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Räägi praktiliselt asjast ka nüüüd, mida sa siin põikled ja puiled nagu tüdrukuke.
ühesõünaga, kui adekvaatsetel kohtadel hinnatud inimesed, kes sadu millioneid investeerinud uuringutesse, tippudega igas sõjaväe ja luure osakonnas suhelnud.. et kui nemad sinule ütleva,d et "Nii on"
siis sina oma tarkusega, elu24 sygavuste uuringutega,saad öelda, et tegu on hullu või lolli inimesega kes lihtsalt lampi usub miskit, ja sinu tarkus, mis põhineb mitte mingisugusel uuringul ega julgusel arusaada nii piiblist kui muudest aegruumidest, et sinu tarkus on siis tema omast vaieldamatult üle ?

Mittte, et kõike tarku uskuma peaks...
aga mis oleks see argument, see vastus, see küsimus, see Tarkus millega siis seda tarka "napolioni" testiksid?
Mida Sa talle vastu paneksid,
et nagu ajaloo kanalis ja koolis ei räägitud Sulle, seega ta eksib v..või kuna sa ise ei usu, siis selles piisab v.. see huvitav teada on


· Reply · 7 hrs
Andres Kullo
Andres Kullo mnjah kui oled sadu miljoneid investeerinud uuringutesse ja selgub, et tegelt polegi midagi uurida siis puhtalt sellepärast, et mitte paista lollilna välja peab midagi väideltavalt tarka välja ütlema :)

· Reply ·
2
· 7 hrs
Raimond Hull Bibikov
Raimond Hull Bibikov Napolioni võrdlus on väga tabav sest ma olen juba korduvalt maininud et see elu 24 artikkel oli naljana mõeldud.Paistab et see on sulle kinni kiilunud kõrvade vahele.Kus sa tead et lumi külm on?


· Reply · 7 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Se kas Sina mingeid asju naljana kasutad ei oma mingit seost sellega kas need lood reaalsed või ebausaldusväärsed on.
Sa võisid ju naljana mõelda seda, kuid mis arvad, kas need kellest seal loos juttu, ka seda naljana võtsid kui seda ütlesid nad v? Ja kui meelega kõrgetel kohtadel naljatada lubatakse, siis miks Nad sellist nalja endale lubasid? Mis poliitika selle taga on? Isegi ilma tulnukateta, kas see vähe huvitav?
Kuna Sa pole suvatsenud isegi loo tausta uurida, (ja ma pole isegi sinna lehele veel läinud nägemaks kuidas nad seda kajastanud on) siis kuidas Sa üldse tead mida jagad, suvaliselt või ?

Ja miks sa ENDISELT vastad millegile muule, mis asjasse ei puutu.
mitme küsimuse asemel,

Veider, et asutused mis maaväliste jõududega kõige enam seotud nagu kommunism, müürlased, kes otseselt ja teadlased (osad), haritlased (osad) jms buffrina, keelduvad kõige enam sellistel teemadel rääkimast, osadel lausa keeld pandud avalikuks debatiks,


· Reply · 6 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Andres Kullo nu näed, Sinul vähemalt asjalik, adekvaatne, arusaadav ja tõepärane seletus on sellele.
Aga mis sõjaväelaste ja nende vabandus on kes raha sellega ei saa võita küll aga on kaotada palju nii töökoha kui austuse osas?


· Reply · 6 hrs
Andres Kullo
Andres Kullo see on puhas busness ;) seda nimetatakse käibeks


· Reply · 6 hrs · Edited
Andres Kullo
Andres Kullo tegelikult on kõik kokkulepe küsimus kui 2+2 = 4 siis olgu nii..sellega on tagatud kord ..me võime kokku leppida m et on 6 aga kes see viitsib kõike seda ümber tegema hakata ..mõõdulinte jne jne ehk siis rahu ja korra huvides on lumi külm ja päike soe :) võib ka vastupidi kokkuleppida :) see kehtib iga asja kohta. ....kui me veel hakkaks sõnast kinni" teooria"..siis juttu jätkuks kauemaks :) Aeg ja ruum osutuvad suhtelisteks: kestus ja vahemaa võivad olla eri vaatlejate jaoks erinevad

LikeShow More Reactions
· Reply · 5 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Nu näed, ime pole, et NASA sellise maine endale saanud on, kui nad lubavad sellist juttu oma ridadesse, sa ikka päriselt NASA's Johnson Space Center tööl või najapärast käid sääl ?
Ei sa ei saa kokku leppida, et kaks punkti " .. " ja " .. " kaks punkti on kokku " . . . . . . " sest seda oskab ka hobune kokku arvutada, et on 4 punkti.
Ma lootsin midagi palju sügavamat sest alus oli suht tõepärane.

Kuid noh.. sa arvad, siis et Raha on see põhiline asi mis siin asju liigutab ja raha nimel kes iganes mida iganes valetab ja teeb?

Ei tasu ka arvata, et kõik meie endi moodi mõtlevad va juhul kui me enda mõtlemine suht ideaalne ja tark on, siis veel sünnib arvata, et teised ka arvavtvasti sisemuses sedasi ikka arvavad ja aru saavad.
Nagu ma ikka loodan.

Ja veel arvata, et see IGA asja kohta kehtib... nu anna olla..

Muide ma inimene, kes matemaatikasse ei usu ja ei arvanud kunagi, et pean matemaatikat kaitsma hakkama.

Sest loodus jah, ei toimi sedasi, et võrdsed suurused täpselt ettemääratletud suuruse omavahel toodavad.

Lihtsamaks näiteks võib võtta rasestumised


· Reply · 5 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Viimane kes silma jäi, kuna sa Kulo NASA ga sina peal rohkem siis ehk isegi tead, et mis rahasi siis tema taga ajab ja kas tundub näojärgi ja resumeest valetatav lipitsetav poliitik olema, mida talle näkku julgeksid öelda :
Avaliku Resumee osake ainult:
"From 1982 to 1984, Alexander served in the U.S. Army Intelligence & Security Command (INSCOM) under General Albert Stubblebine. Reportedly, Alexander was one of Stubblebine's closest colleagues.[5] Alexander received a National Award for Volunteerism from Pres. Ronald Reagan in 1987, and the Aerospace Laureate Award from Aviation Week in 1993 and '94.

Following his retirement from the Army, Alexander served for several years as Program Manager for Non-Lethal Defense at Los Alamos National Laboratory. In this capacity, he conducted non-lethal warfare briefings at the highest levels of government, including the Executive Office of the President, the United States National Security Council, members of Congress, the Director of Central Intelligence and senior Department of Defense officials. In 2003, he served as a mentor to senior officials in the Afghan Ministry of Defense through the Office of Military Cooperation–Afghanistan. Beginning in 2005 and continuing for nearly a decade thereafter, he was a Senior Fellow in the Department of Strategic Studies at the Joint Special Operations University; during this period, the JSOU Press published several of his monographs on national security matters.

Alexander claims credit as the inventor of the non-lethal, incapacitating weapon "sticky foam" which was used with mixed results by U.S. Marines in Somalia in 1995.[6]

The Albuquerque Journal reported in March 1993 that "last year, Alexander organized a national conference devoted to researching 'reports of ritual abuse, near-death experiences, human contacts with extraterrestrial aliens and other so-called anomalous experiences
https://en.wikipedia.org/wiki/John_B._Alexander


John B. Alexander (born 1937) is a retired United States Army colonel. An infantry officer for…
en.wikipedia.org
Margus Meigo
Margus Meigo Muide selle nime välja võtmisega, kogu nett kadus ära, ja pidime siin jurama jup aega, et nett tagasi saada, (ei nu ikka päris mitu minutit. hard resetti tegema pidime.. ja siis peale ühendust ka toimima ei hakanud... kuid meil kiired näpud ja omad kalad töötasid õnneks neti tagasi... eks nette ole palju õhus)


· Reply · 5 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo olen harjunud nüüd jäädvustama järjest igast anomaaliaid, et ei arvataks, et need juhuslikud harvad kokkusattumused (või kui oin.. siis tore vaadata nende korrapära)


· Reply · 5 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Kuid näe, inimesed kes Veenuselt, neamd ei asu vaidlema nii arusaadavatel teemadel
Muidugi kui iganes mitu meetreid tõendeid on .. see ei ole piisav nende jaoks, kes kommunistliku usu võtnud, selle piires mida kiip peas lubab mõelda, parimal juhul.
Samamoodi nagu selged tõendid kanepi jms asja osas olid meetrites, ja alles nüüd 50 aastat hiljem hakatakse legaliseerimisega tegelema, (kuigi, üritatakse sõda tekitada, selle nimel, et inimesed ei saaks vaimsele ja taimsele ligi, see on üks sõja ja kontrolli aluspinna olulisemaid nurgakivisi, ... raha on lihtsalt vahend ja tehnoloogia olulise peitmiseks... sest ega raha tulnukatele vaja pole..)
https://www.youtube.com/watch?v=2NGmuhf88eM

(huumorina, milles on tõde, Eestitelevisioon, teab elementaarset ammu, ja teab kuidas mida serveerida, lubatud piires. )

Andres Kullo
Andres Kullo ja me teame täpselt, et raha tulnukatele vaja ei ole :)


· Reply ·
1
· 5 hrs
Raimond Hull Bibikov
Raimond Hull Bibikov Sulle meeldib vandenõu teooriad oletagem siis et tegelikuses pole seda inimest isegi olemas vähemalt sellisel kujul :-) ta näiteks mingi agentuuri agent kes esineb sinu sarnaste inimeste jaoks jne ja me jõuame jälle sinna et iga üks usub seda mida ta tahab kes jumalat kes tulnukaid kes kontrollivad maad kes mõlemat kes lapikut maad


· Reply · 5 hrs
Andres Kullo
Andres Kullo jep midagi peab uskuma ;) ehk siis mingi otsuse enda jaoks tegema. Muidu ma usuks, te maa on ümmargune ja usun, et maa on lapik.Mulle meeldib ümmargune rohkem...jään ümmarguse juurde. MIks? sest selest kogu aeg leiertatud ja läksin reklaami ohviriks. Samas keegi ei keela uskumast lapikut maad..aga siis raskem talle kuna süsteem on ülesehitatud ümarguse maa printsiibil.


· Reply ·
1
· 5 hrs · Edited
Margus Meigo
Margus Meigo Raimond Hull Bibikov enamus mis ütlesid on ka tõene, va. see, et mulle vandenõuteooriad meeldivad, mis neis meeldivat on?

Mulle meeldivad ploomid, kallistused, naise lõhn, paljajalu murul kõndida, puhanud ja värske rõõmsate silmadega ema, puumajad ja elus mõtteid toov toit,
Mulle meeldib politsei, luureagenturid, tuletõrje, leidurid ja kudujad, küpsetajad ja preesterid ning talumehed.
ja mulle meeldib justament ja sama mis talle meeldib.

https://youtu.be/tOTshuMiq-4?t=24


"Kuld" (1999) - Justamendi…
youtube.com

LikeShow More Reactions
· Reply · Remove Preview ·
1
· 5 hrs
Raimond Hull Bibikov
Raimond Hull Bibikov Tegelikult sulle ei meeldi trellid Margus Margus Meigo

LikeShow More Reactions
· Reply · 5 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo ei meeldi trellid ka Justamendile, trellid me veel likvideerime ükspäev, selleks palju plaane,
praegu aga kuna kurjuse energia elushoidmiseks on vaja vangimajasi, siis neid sääl hoitakse ja kaitstakse, et neid maha ei saaks lüüa ega ümber kasvatada... see kujruse kaitse organisatsioon suures osas, kuigi eks paljude hingesoppis siiralt algselt nad miskit muud inimlikult plaanisid... aga ei arvestanud jällegi vaimset ilma... et ega kurjust siis lukustada saa.. seda tuleb ravida... ja hea kui ta inimese kehasse nakatunud on ja kinni jäänud.. siis läbi selle inimese saab seda kabjameest tagajada kergemini... kui nad aga nagu potililled sinna istutada ja nuumata... ja lasta neil teisi veel endasugusteks konvertida... nu kuidas võimalik on, et tänapäeva psüholoogiliste ja taime, vaimuravimite info juures sellised asutused alles on... ?

Jah... raha... ka.. vahendina.. sest osade pättide hoidmine per person pidi kallim aastapeale olema kui Hawardi õpilase saatmine... eks siis paneb küsima kes maksab ja kes seda elus hoiab ja miks..

Eks ta üks paranähtus ole

https://www.youtube.com/watch?v=BNwYnQ-EnX4


"Kuld" (1999) - Justamendi parimad laulud XX sajandil. Ma ei usu eales naiste nuttu, Valget viskan ma ning kuulan külameeste juttu. Mind ei rusu see, kui kõi...
youtube.com
Margus Meigo
Margus Meigo Raimond Hull Bibikov tean mu pere maade ligi see suht , on veel palju muud ka mis siit välja lekkinud selle kohta on kui vaimufooriumi fanaasiate vahelt õiged asjad märkad lugeda


· Reply · 1 hr
Margus Meigo
Margus Meigo siit kus olen, jala sutsu minna sinna, kui mõnda portaali kinni ei jää, või noh, ega seda märkagi, astud ühte kohta ja olen järgmises, ja kes tähele ei pane ei märkagi, et jälle uues kohas,
ükskord Margus läinud koeraga nurmenukki majataha korjama ja siis tagasiteel hoopis kõrvalkülade metsast välja astunud. kuigi kodu oleks pidanud silmaga paistma, nu ma muidugi uinamuina ka, eksin sinna kuhu astun. Kuid kui minu asi saab olla lihtsalt lohakus arusaamise osas kust poolt paarisaja meetri kauguselt tulin, siis mõndade teiste meeste lood on sellised, et neid võõrastele isegi ei räägita. Ei teata kuulamgi. Kui siis mõni küla kohalik Legend.. mehest kes ennast välguga kümbles ja royaalse kahuriväepealike jutud..

kuid sa seda vist jälle naljaviluks jagasid, või mis ?


· Reply · 57 mins
Margus Meigo
Margus Meigo Andres,
Kas muidu inimesed NASA community's üldiselt ka nii ausad on:
" meeldib ümmargune rohkem...jään ümmarguse juurde. MIks? sest selest kogu aeg leiertatud ja läksin reklaami ohviriks. Samas keegi ei keela uskumast lapikut maad..aga siis raskem talle kuna süsteem on ülesehitatud ümarguse maa printsiibil. "
Või on see Eestlaste vabadus ainult ?


· Reply · 49 mins
Margus Meigo
Margus Meigo Mina muidugi eelistan selliste asjade osas, kindlamaid teadmisi ja teste, selle piires mida teha saab. kuid ega ma vägivaldselt su usku teadmiseks, kuidas tegelikut on pöörama ei hakka senikaua kui see headust ei häiri


· Reply · 47 mins
Andres Kullo
Andres Kullo Tápselt, kuni see headust ei hàiri pole vahet :)


· Reply · 43 mins
Andres Kullo
Andres Kullo Paneme siis "headust"


· Reply · 42 mins
Margus Meigo
Margus Meigo ilmselgelt, mingikord peab ju ikka olema, ja mille muu kui headuse põhjal põhikiri?
// et rääkides, et fännad ühte teooriat, sest nii lihtsam, olgugi, see püüe irooniale, nii jääb tões, sest nii just mõeldakse, et tehaksegi. Noorte silmis, kui vaadanud oled mida nende silmad massiliselt noil aegadel loevad.
>>> et siis kuigi, MINU süstem ei piirdu ainult ühe maakera'ga ehk siis ehitatud nii, et toimib ka ajast väljastpoolt arvesse võttes ja palju muud(...), nu minu enda soovides ja püüdlustes <<<

· Reply · 35 mins
Andres Kullo
Andres Kullo Nûûd làheb hologrammiks kàtte :) vabandust


· Reply · 32 mins
Margus Meigo
Margus Meigo Pole veendunud, kas tõismeeli Hull arvas, et headust või paremust pole olemas, või pani keegi teine siiralt segast (hullu), kuid neil muidugi kes sellises usus,
(kus alles õpitakse mis on headus)
vanematest ka veel lahti ühendatud (või siis vanemad vanevanematest.. ühesõnaga murdunud perepuu, surnud hinged, ette määratud hukule kui mõni naine neid omaks ei võta koos vajalikusega uute aega kaasa transportida, kuid eks suts häda ole nende tulnukatega kellel reaalseid vanemaid ei ole maalt võtta kogu puu ulatuses )
+ veel vaja märkida muud olulised hingetee tehingud, vereülekanded ja projektid, taimed ja ained isegi mängivad rolli, olenevalt mida keegi mõistis teha või ette näha


· Reply · 31 mins
Margus Meigo
Margus Meigo See hologrammi asi jah, seda oled aru saanud v mis moodi nad seda ette kujutavad, need kes veendunult seminare müüvad selliste õpetuse alal lausa?
Pole süübida jõudnud, ju neil ka mingi oma käsitlus, ega päris õhku ka nii edukalt ei müüdaks, siis oleks juba pettus ju ja saaks karistada, isegi kavalamad keele kaitse maagijad mis peale pantud, saab tarkuse ja aususega eemaldatud ja sisemust nähtud, kui asjaks läheb,
ootan kuni siin keegi seletama tuleb 5D s, mine tea mida õpetab! :P

LikeShow More Reactions
· Reply · 29 mins
Margus Meigo
Margus Meigo vahest nendeks eri tasmeteks nimetatakse, halogrammi asjad, jne, seda kui erinevas meele vibratsioonis inimene me kõrval asuvaid muudel sagedustel asuvaid reaalsusi tajub ja suudab neid paraleelselt nö maise põhiliiniga omal arusaamas hoida,
kuigi, eks see suvalises kohas pea välja pistes nagu kiirteel olek oleks, tuhisedes infod jooksevad läbi aga milleks
milleks keegi mis infot tarbib ja kuidas aru saab, oma piiratust vaatevinklist, nagu see hea matemaatiku kirjutatud raamat, kui lugenud oled, millest värd topelt multika versioon tehti asja sopastamiseks.. kuid raamat ja alg 20 minutiline versioon on hea, mul peaagu YT konto kinni panti, sest seda koolis näidatavat õppevideot Youtiube lykkasin, siiamaani kirjad alles, kõikide muude videoteenuste kohtadega juhtus samamoodi.
mees kes ennast direktoriks nmimetas, filmi tegijaks, tal jäi veel äõigust üle ka

· Reply · 24 mins
Andres Kullo
Andres Kullo Ehk siis kôik ja mitte midagi

· Reply · 19 mins
Margus Meigo
Margus Meigo ideaalsus on mu absoluutne miinimum

· Reply · 7 mins
Margus Meigo

LikeShow More Reactions
· Reply · 7 mins






: SKYPE + ET :



Andres Kütt Linki? Üldiselt teadus nii ei käi, et miski härra kuskil räägib. Tavaliselt on miskid tõendid ja artikkel ja peer review ja nii

LikeShow More Reactions
· Reply · 21 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Teadus käib nii kuidas tulnukad ette kirjutavad, eks nad siis tea, kuidas nad selle asja sedasi ette kirjutanud, reeglistiku, et selliseid asju ei saa per-reviewida, ilmselgelt.
Mitte üks härra ei räägi, väga suur hulk väga kõrgetel kohtadel inimestest räägivad, lisaks millionitele inimestele kes ise kohanud mitmekesistes versioonides, nii oma toas, õues, unes, kui muus aegruumis,
Tean isiklikult väga mitmeid inimesi kellel palju sügavamad kogemused
kui "nägin miskit valgust, ketas taevas"
Andres Kütt
Andres Kütt Et siis tulnukad kontrollivad kõiki teadlasi kõigis teadus ajakirjades? Ja arxhiv on ka nende kontolli all?
Margus Meigo
Margus Meigo nii noori kui vanu, ja peale neid kohtamisi, suurem osa neist, viimane asi mida nad teha soovivad, on sellest avalikusele rääkima hakata, sest tihti koos kohtamistega antakse ka arusaamad, mida tasub ja mida ei tasu teha. .. kuigi, eks mõned ole teisest puust ja ikka oma päeaga inimasja ajavad. osad julgemad, osad ullikesemad... osad asja tõsidusest ei saa aru ja osad siiralt arvates, et neil endal asjad sassis, abi otsivad.

Kuid kui me räägime inimestest, kes on tõsiste sõjaväe tärnidega, tõsiste surfirmade juht, tõsiste valitsusasutuste arendajad... ja kui nemad sellist juttu rääkima hakkavad, siis tuleb nagu mõelda suts siin.,. et kas kasub siin nõuda "per reviewd" või natukene talupoja mõistust kasutada ja mõtlema hakata, MIKS nad räägivad nii
nii erinevatelt aladelt ... ja MIKS ?
Andres Kütt
Andres Kütt Sest inimesi on igasuguseid ja inimesed usuvad igasugu naljakaid asju. Selle jaoks ongi teadus välja mõeldud, et me võiksime teada ning mitte sõltuda kellegi arvausest
Andres Kütt
Andres Kütt Ja sa mu küsimusele ikka ei vastanud, et kuidas need tulnukad ikka neid ajakirju kontrollivad. Kui iga ülikool võib ajakirja teha ja sinna kelle iganes osaliseks kutsuda, siis kuidas too kontroll toimib?
Margus Meigo
Margus Meigo See oleks tõesti väga veider möödapanek, kui nad loovad arhiivi süsteeme ja keeli, kultuure ja systeeme, masinaid ja seadusi, ja siis ei oska ette arvestada sellise pisikese asjaga nagu teadlaste peade kontrollimine või arhiivide organiseerimist selliselt kuidas vaja,

lihtsalt nii mitmekesised inimesed, kuigi neid on palju rohkem kui inimesi, siis ikka apsakad tulevad sisse kas meelega.. või kingitustena nende poolt kes meid sellest orjusest vabastada proovivad, et seda vähkkasvajat me liigiküljest lahti rebida... kõike polegi vaja teada, et teada mis on vaja teha ja mis on
Andres Kütt
Andres Kütt Selge pilt. Kui tulnukad hakkavad juba teadlaste päid kontrollima, siis meil ei ole väga rohkem millestki rääkida. Edu!
Margus Meigo
Margus Meigo Kas sa tõsimeeli siiralt muidu nii lihtsat asja küsisid või nagu sportlikust trollis,t kas sa päriselt mõtlesid ka praktiliselt mida küsisid?

Teadlaste päid on ju PALJU lihtsam kontrollida, sest nad ei söö igast suvalist saasta endale sisse, ei vaata rämpsu ja ei tegele ebapraktiliste asjadega.

Kui sellise elementaarse asjaga ei oska arvestada, et need kes kontrollivad, nende tavatööpäev on lihtne rakendada IGA inimese peale kümneid töölisi, kes vererõhust kuni unenägude meeldejätmise selekteerimiseni, erinevaid ülesandeid täidavad.

irw.. suht naljkas.. "juba teadlaste peade kontrollimine...."
Umbes nagu see mingi eri tase oleks, nagu Preestritest või shamaanidest räägiksid.
Oled ehk tähele pannud, et enamus teadlased kannavad lipsu?

Tead m
Margus Meigo
Margus Meigo Tead mõnda, kes kannab ja on nõus alluma, kandma lipsu ja siis pole kontrollitud või?
Vooglaid isegi, kuigi ta püüab.. julguse piires

ja kelle peade kontrollimisest asi pihta su arvates hakkab, kummad väärtuslikumad on, teadlased või suvaline küla malle

(kuigi tõsi on, hinge väärtus neil kõigil.. ja väärtus palju suurem kui mallel uskuda lastakse)
---

"hakkavad teadlaste päid kontrollima"

see ikka nii naljkas lause, umbes nagu Teadlaste ordid oleks maine nähe :D:D
Margus Meigo
Margus Meigo Ma lihtsalt räägin seda mida SINU MIT praktikast PALJU kõrgemal tasemel ja kogemustel inimesed VEENDUNULT on väitnud, mitte ma ei räägi vandenõu lehtede juttudest, ma isegi ei käi ega ei külasta vandenõu lehti, isegi telegrammi ei loe.,
()eelnimetatud põhjustel)
()kui käin, siis enamasti suts teistel põhjustel..

See lihtsalt Nii elementaarne teema, et imelik, et nii targa rahaga nagu eestlased, seda arutama peab,

mysteriousuniverse.org/2014/04/ufos-are-welcome-in-estonia/
Margus Meigo
Margus Meigo Teadus paljude arvates JUST selleks on tehtud, et lisaks muule, kontrollida mida võib mõelda ja et panna inimesed sõltuma kellegi arvamustest, arvamustest mida saab neile tekiitada... eriti siis kui vaimupimedad inimesed ja ei oska arvesse võtta enda ilma välist olukorda... paras vaadata ära x-man i kaks viimast ajaga seotud osa, saab ka targemaks kui enamuse greeka kooli haridusega.

see list ei mahuks kuhugi ära, mida teadus on teadnud ja siis ümber teadnud ja siis välja naerdud jne... samas enamus taimede, shamanistlikud ja usutarkused, mis reaalsed olulised ja vajalikud inimliigile, on aastatuhandeid püsinud.,

Mõned isegi uuesti avastatakse, robot ja teadusajude kaudu .. et ega mõni muidu armastusest ja elust aru ei saa kui selle kohta fiktiivset kuid toimivat valemit ja võrrandit ei näe,
tuleviku teadusmehel vist ei tõuse ka enne kui võrrand nii ei ütle, et nii olema peaks, puhas kommunism
Margus Meigo
Margus Meigo Kuid küsimus ei olnud üldse selles, vaid selles, kas sa MEEDIAs märkasid midagi tähelepanuväärset või mitte. Selles osas.

Tulnukad on elementaarne osa nagu looduses on umbrohi, vajalik kuid elementaarne, see pole asi millele üksiti keskenduda ja sell...See more


Silicon Valley puts a premium on creativity, and some in the tech community view psychedelic…
money.cnn.com

LikeShow More Reactions
· Reply · Remove Preview · 20 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Kle kas Sina mitte see pole, kelle jutul ma Skypes käisin, ütlesid et mu idee maksab miljard ja et vaja oleks miskit töötavat mudelit enne selle asja promomiseks?

kui ühe väikse osa plaanist sain selgitatud
Peatselt enne seda kui Skype miljardiga osteti...

Mul muidugi emailipeal peaks nimi olema näha, aga mõtlesin Su varasema pildi järgi, et võid olla küll Sina.. igast rothsildidega suheldes siin kodumaised geeniused jäävad vahest unustusse

LikeShow More Reactions
· Reply · 20 hrs
Andres Kütt
Andres Kütt Ei usu, et mina. Ja Skaipi ei ole kunagi miljardi eest ostetud. Meil on sinuga teadusest ja sellest, mis on, mõnevõrra erinev arusaam. Ole hea, lepi sellega.

LikeShow More Reactions
· Reply ·
1
· 20 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo kuid jah, see päeva nali küll, et näe kommunistid (kui uskuda, et me ainult inimesed )
saavad ilma igasuguse mureta teadlaste peade kontrollimisega hakkama
relgioonid, saavad ilma igasuguse mureta olenevalt kohast ja perioodist, enamuste teadlaste peade kontrollimisega hakkama kui vaja.... naised saavad enamuste teadlaste pea kontrollimisega hakkama kui vaja jne..
aga näe, multidimensionaalsed olendid ja olendid kes meie liigi arendamisel kaasa löönud enne seda kui me teatsime mis areng on, näe nemad ei peaks saama sellega hakkama,
muidugi veel arhiivid ka.. :D

Me ei saa isegi endale lubatud teise maailma sõja lihtsaid hitleri lugusi avalikustatud arhiividest, ja siis kujutame ette, et siin info mis kogu maakera olemasolu ja arengu paljude arvates peapeale pööraks, et see info lihtsalt mingi mida koguma hakatakse arhiividesse...

selleks et "ebavajalikku" infot likvideerida, on ka teadus suures osas abiks, sest see ju õpetab, et kõik mis viirastub ja kõik mis ainult korra tundub ja mida uuesti esile kutsuda ei saa inimese käsul ja mõõtmisel, et seda pole olemas ja seda ei tasu kuskile märkida, seda tuleb lausa ignoreerida "õige teadustöö" tarvis,
muidugi nüüd kitlites poisid suts edasi arenema hakanud, ja moned juba varukasse salvestavad ka kõike "praht infot"
seda mida pole võimalik ega pole plaaniski uuesti korrata, kuid mille sarnaste kogumisel, moodustub pilt,

kuoi puzzlet kokku paned, siis pole vaja nõuda, et sama jupp uuesti tekiks, iga jupp ongi ainult korra ja kõik on erinevad.. ja alles siis kui need kõik koos.. ja kõik omavahel õigesti kokku pantud ()kes teab millal see on ja kuidas käib, eks) alles siis on pilt koos mida saab tõlgendama hakata .. ja seda ka vastavalt suurusele ja arusaamadele... moni mõõdab koostist, mõni kuju.. mõni vaatab mis pildile joonistatud on ja proovib siinelatu põhjal metafooridega asja selgitada.. osad fikseeruvad elementidele ja kujutlustele mille killukesi teavad..

LikeShow More Reactions
· Reply · 20 hrs
Margus Meigo
Margus Meigo Ei nu sellega me ammu leppinud, et suuremal osal inimesel, on "mõnevõrra" erinev arusaam, meie töö on see ühiskond ravida ja neile võimalus anda arusaamiseks, seda nimetatakse hoolimiseks,
see on meie töö, uskumus ja arusaam, et kõik te olete võõrt ja vajalikud, kuid ka ohtlikud kui ignoreerite olulisi reaalsusi.. ja senikaua kui teie alateadvusesse mingi info kild on süstitud korra läbi emotsiooni, siis on lootus, et seda enam niinaljalt ei saa ära pühikida ja see esile tuleb olukorras kus vaja.

Kuna inimaju esimese seletuse ja sarnasema arusaama leiab arusaamatus olukorras, seega oleks ebaaus, seda mitte anda, juhuks kui Sul seda polnud, siis nüüd on.

Me tegeleme mitmes ajas korraga, ka segane kirjakeel on osa tööst, mis alguses õnnetuseks kaelas, kuid ka õnnistuseks, sest nagu see laul siin ütleb.. nad nii selgesti ka kõigest aru ei saa, sest südame tehnoloogia, on inimeste oma.

Tänud, muidu, et vestlusesse üldse astusid ja osa võtad, enamus seda ei soovi teha. Kuna nad ei suuda mõelda, ega aru saada, et igakord kui nad onaneerivatki, see on näha VÄGA mitmes kanalis

https://www.youtube.com/watch?v=eaa-_-aC0uc

me, IluMina töötame ka palju läbi muusika ja emotsioonide, mälestuste ja kodulõhnade.,
Põhiline agenda on, et lapsed ja vanemad jääksid kokku,
Kui sul see viimane asi on nii ülesse kui alla poole generatsiooni suht paigas, siis kõige olulisem on paigas, ja ma täitsa tava, "normaal" teemadel võime edasi suhelda, ilma, et seda mida ei näe, peaks teemaks tooma

No comments:

Post a Comment

Comment all the missing comments : )

Seriously.. we like . )
Lase aga tulla!

Margus